ang legetime

Lena89

Gift med forumet
jeg har første legetime 5 januar. men da er jeg dagmamma. hadde dere sakt at dere skal ha den dagen fri eller bare ta med barnet på legetimen?

spørs hvordan barnet "er". hvor gammel det er, om det er rolig, om det vil forstyrre masse osv, for hvis du skal på svangerskapskontroll er det jo en del prøver og undersøkelser og skjema som skal fylles ut, så ville ikke hatt det med hvis det var et urolig barn. hadde barnet klart å leke med en leke på gulvet uten protester å mas under hele konsultasjonen kunne jeg nok tatt det med. Evt kan du si at du må ha fri en time eller to rundt den tiden du skal til legen, så får de som har barnet avgjøre om de vil passe det selv den tiden eller finne noen andre hele dagen.

vet egentlig ikke hvordan barnet er da barnet begynner hos meg 2 januar. og jeg har time midt på dagen. så kommer til å sende melding til dem at jeg evnt kan ha barnet til jeg må gå. så får de som foreldre bestemme selv hvordan de vil gjøre d :D  tusen takk for svar.

vet egentlig ikke hvordan barnet er da barnet begynner hos meg 2 januar. og jeg har time midt på dagen. så kommer til å sende melding til dem at jeg evnt kan ha barnet til jeg må gå. så får de som foreldre bestemme selv hvordan de vil gjøre d :D  tusen takk for svar.

Jeg fikk tilbud om legetime 5 januar men er da på dagvakt. Og siden jeg vet at det er så masse å gjøre på jobb så fikk jeg en annen dag når jeg har fri. Tror kanskje du kunne prøve å bytte legetimen ? :)

jeg er dagmamma 100% så har ikke fri andre dager.

Jobber 100% jeg også, men går i turnus så er nesten like vanskelig for meg å få det til å passe:) Hvor lange dager har du da?:) Eventuelt kanskje få legetimen tidlig eller seint på dagen? Sånn du slipper å ta hele dagen "fri". Skjønner at dette er vanskelig..

07-16.30 legen stenger 15.00. men kan kanskje prøve å få lege time den dagen bare senest mulig. får ringe å spørre i morgen :D

Back
Topp