ANG landstreff.

Angelica89

Elsker forumet
Jeg kan desverre ikke være med. Litt dårlig råd.
Det ser ut som jeg må spare penger sånn at jeg klarer meg neste mnd også. For har ikke fått noe jobb på 3 uker!!
Og den lønninga ser voldsomt liten ut den 12. neste mnd :P

Har sånn lyst, men hvis noen kjører igjennom Tønsberg og kan ha meg med, kan det jo alltids være en liten sjangs for at jeg kan være med. Har ei flaske her hjemme jeg må få brukt opp i hvertfall :P jeg kan også sove på gulvet :P Spleiser gjerne litt bensinpenger ;)

Eller skal jeg haike meg oppover??? haha.. Nei.. det tør jeg ikke. [8D]
Og jeg deler gjerne den o'store flaska. Er Smirnoff Rasberry hvis noen lurte. Jeg deler den med den personen jeg får sitte på med. :)

Så kjedelig :/ Håper noen kjører så du kan sitte på ;D

ORIGINAL: lillebebis

Så kjedelig :/ Håper noen kjører så du kan sitte på ;D

Samma her! Hadde vært gøy :) Jeg deler gjerne flaska mi.. Drikker nok ikke alt selv.. :D

Så dumt.

Er det noen som kjører forbi deg som kan ta deg med så rop ut

ORIGINAL: Lilly Andrea

Så dumt.

Er det noen som kjører forbi deg som kan ta deg med så rop ut

Jaa! :/ men men. sånn som skjer..

JA damer, ROP ut ! :D

Jeg kan også dele en liten sum hvis jeg får sove på gulvet på hotelrommet :P [:D]

Skulle gjerne ha slått følge med deg eg veit du, visst berre den teite flyttinga til eksen min kunne ha foregått på eit anna tidspunkt[:@]

dytter litt på denne, jeg vil at du skal komme!!!!!![;)]

kommer du deg med moss horten ferga over til moss?? for da kan du sitte på med oss[:)]

ORIGINAL: Lussa88

kommer du deg med moss horten ferga over til moss?? for da kan du sitte på med oss[:)]

Hehe, må bare høre om noen kan kjøre meg til Horten først. Men skal du sove over på hotell der?? :)

ORIGINAL: Rapunsel

dytter litt på denne, jeg vil at du skal komme!!!!!![;)]

Aww. <3 Såå søt du er ;)

ORIGINAL: Kokle

Skulle gjerne ha slått følge med deg eg veit du, visst berre den teite flyttinga til eksen min kunne ha foregått på eit anna tidspunkt[:@]

he he, er det ikke typisk! :/ Men jeg gleder meg til Februar da. <3 Da kan vi jo finne på noe. ;D

ORIGINAL: Angelica89

Hehe, må bare høre om noen kan kjøre meg til Horten først. Men skal du sove over på hotell der?? :)

Ja, hvis du kommer deg over, så kan v plukke deg opp der vettu jepp, deler rom med lmg86 :)

Ja, hvis du kommer deg over, så kan v plukke deg opp der vettu jepp, deler rom med lmg86 :)

Da sier jeg i fra nærmere jeg om jeg kommer meg dit. ;) Hadde vært gøy! Skal jeg ta med sovepose tro? :P

Da sier jeg i fra nærmere jeg om jeg kommer meg dit. ;) Hadde vært gøy! Skal jeg ta med sovepose tro? :P

ja hadde vært kos [:)] ja hvorfor ikke, kan ikke skade [:D] ser an plassen på romma, så er det nok plass et sted [;)]

ja hadde vært kos [:)] ja hvorfor ikke, kan ikke skade [:D] ser an plassen på romma, så er det nok plass et sted [;)]

hehe. ;) aww.. :D Lyst på litt Smirnoff Rasberry?

Awww:/ vil at du skal komme...!

Men bare så det er sagt, de fleste hoteller vil ikke ha flere på rommet enn det er betalt for, fordi de må vite hvor mange som bor på romme ang brannfare'. Forsikring osv. Hvis noe skjer så kan de tape stooooore summer på det. Så om dere skal gjøre det på den måten så må dere vite at det er regelbrudd og være forsiktig så dere ikke blir tatt[;)]

ORIGINAL: carinasverden

Awww:/ vil at du skal komme...!

Men bare så det er sagt, de fleste hoteller vil ikke ha flere på rommet enn det er betalt for, fordi de må vite hvor mange som bor på romme ang brannfare'. Forsikring osv. Hvis noe skjer så kan de tape stooooore summer på det. Så om dere skal gjøre det på den måten så må dere vite at det er regelbrudd og være forsiktig så dere ikke blir tatt[;)]

Oi da! Viste jeg ikke.. Det var jo synd da. :/ Får håpe vi får arrangert ett nytt Landstreff en annen gang da. Selvom jeg har veldig lyst.. :-) Dere får ha det gøy da ;) Kos dere masse.. Skal tenke på dere. <3

Du MÅ bli med vakre deeeeg!! [:D]

Kan vel høre med hotellet om man kan sette inn ekstra seng for ei natt som du betaler for?

Back
Topp