Ang Landstreff-QUIZ!

Escuro

Forumet er livet

Lurer på hva dere ønsker... Jeg har jo fått 3 fakta fra flere av dere nå, håper resten slenger seg på.

Men lurer på om det er OK for dere at fasiten blir lest opp og at nick blir avslørt, eller om dere foretrekker å la det forbli hemmelig, og la det være kveldens "snakkis"? 

Oppfordrer forresten resten også til å sende inn facts fortest mulig. Det gjør planleggingen lettere for meg, for jeg har 5 ganske hektiske dager foran meg nå før fredag. Og jo flere ting som er på plass tidlig, jo bedre er det :D WEEEE! Gleder meg!!!

Åh shit, det var det ja!!! Har helt glemt det vekk!! eeeehhh... Skal komme med noe i løpet av kvelden!! Lover!!

Og ja, jeg er med på å holde det hemmelig. Er ikke noe vits i å utlevere det noen som helst andre steder enn under selve quizen!
Det som skjer under quizen, det blir holdt der. Så enkelt er det!!!

Joda, alt forblir på Quizen, intet slipper utenfor der. Men lurer på om jeg skal lese opp feks "Svettlana var den som tisset på potte til hun var 5", eller om jeg IKKE skal avsløre fasitsvarene når vi kårer et vinnerlag?

Trone sa det, så da slipper jeg det. Jeg legger hjernen i bløt, så kommer det fakta ganske snart.

er det ikke lenge igjen. emoticon

Svartengel skrev:
Kan berre røpe mine mørkeste hemmlisser :P :P

Hoho, samme her... Tror jeg... : P

Eg tenker at det er kjekkest å lese opp kem som har gjort ka ja...
men om noken har noke i mot så kan vi jo la ver, men hadde jo vert morro å vite fasiten etter quisen.

hm.. tenker at mine spørsmål var skikkelig kjipe.. mon tro om eg kan komme på noke nytt..

har de andre skreve kinky ting??

Jeg og SweetCherry mekker hele quizen på onsdag. Får min kjære til å printe det på jobb, og dere blir delt inn i grupper på 3-4 i hver gruppe. Hver gruppe får et ark med spørsmål hvor dere skal skrive svarene under hver spørsmål. Vinnerteamet får premier :D 

Og det folk har skrevet, er ganske bredt :) Vil jo helst ha noe "juicy sladder", hahaha! Men alt fra noe flaut man har opplevd, fakta om en selv, kinky stuff, noe unikt, noe man kan som er utenom det vanlige, noe man aldri har fortalt noen, etc etc. Det kan være så mangt. Men vil helst ha ting som gir reaksjoner. Om det så er hakeslepp og at folk sperrer opp øynene, eller om det er noe som bringer frem latter. Det er en veldig uhøytidelig quiz, og alt som kommer frem forblir der. MEN vil IKKE at folk skal føle at de utleverer seg selv og sier ting de egentlig ikke ville skulle komme frem i dagens lys, for det er jo bare for gøy. Ingen skal føle seg uthengt eller angre på dette i ettertid.

Åååååjjjj...den har jeg heeelt glemt ut :( beklager :(
SKal tenke ut no ila dagen :) jeg lover.. hmm.. vanskelig men skal prøve å finne no juicy :D 

gudd gååååd.. har ingen aaaaning på hva jeg skal skrive jeg :( 

TL: Kan skrive til Escuro for deg eg, så får hun det kinky hun etterlyser :P :P

"Kinky" er et vidt begrep, og det var bare et eksempel :) 

Men kort fortalt er quizen ment å være morsom og underholdende. Selvsagt trenger ikke ALLE spørsmålene å være på kanten, hehe. 

MEN! I morgen skal jeg og Sweet Cherry fikse quizen kl 11, så de som ikke har levert, har til i morgen tidlig kl 9 :P

Back
Topp