fertila
Elsker forumet
Noen som kan hjelpe?
Jeg har ikke fått stipendet mitt som jeg skulle få høsten 2010.
Søknaden er innvilget for leeeenge siden, men de får jo aldri sendt gjeldsbrevet.
Så nå har jeg ventet på de i over et halvt skole år.
Har ringt hver uke siden september. Får forskjellige svar hvergang.
Ene gangen sier de at det ble sendt for noen dager siden, neste gangen sier de at det ikke er produsert enda[&:]
Hvordan kan det være sendt når det ikke er produsert? Altså har blitt fortalt at det er sendt en hel haug ganger uten at det er det.
Noen som vet om noe lovverk eller retningslinjer lånekassen jobber etter? Hvor lang tid har de på seg til å få sendt ut brevet?
Har skrevet E post og skriftlig klage også...
Har bare fått som svar at brevet er sendt, men når jeg ringer sier de igjen at det ikke er produsert..
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå jeg blir gal av dette snart.
Jeg har ikke fått stipendet mitt som jeg skulle få høsten 2010.
Søknaden er innvilget for leeeenge siden, men de får jo aldri sendt gjeldsbrevet.
Så nå har jeg ventet på de i over et halvt skole år.
Har ringt hver uke siden september. Får forskjellige svar hvergang.
Ene gangen sier de at det ble sendt for noen dager siden, neste gangen sier de at det ikke er produsert enda[&:]
Hvordan kan det være sendt når det ikke er produsert? Altså har blitt fortalt at det er sendt en hel haug ganger uten at det er det.
Noen som vet om noe lovverk eller retningslinjer lånekassen jobber etter? Hvor lang tid har de på seg til å få sendt ut brevet?
Har skrevet E post og skriftlig klage også...
Har bare fått som svar at brevet er sendt, men når jeg ringer sier de igjen at det ikke er produsert..
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå jeg blir gal av dette snart.