ang lånekassen

fertila

Elsker forumet
Noen som kan hjelpe?
Jeg har ikke fått stipendet mitt som jeg skulle få høsten 2010.
Søknaden er innvilget for leeeenge siden, men de får jo aldri sendt gjeldsbrevet.
Så nå har jeg ventet på de i over et halvt skole år.
Har ringt hver uke siden september. Får forskjellige svar hvergang.
Ene gangen sier de at det ble sendt for noen dager siden, neste gangen sier de at det ikke er produsert enda[&:]
Hvordan kan det være sendt når det ikke er produsert? Altså har blitt fortalt at det er sendt en hel haug ganger uten at det er det.
Noen som vet om noe lovverk eller retningslinjer lånekassen jobber etter? Hvor lang tid har de på seg til å få sendt ut brevet?
Har skrevet E post og skriftlig klage også...
Har bare fått som svar at brevet er sendt, men når jeg ringer sier de igjen at det ikke er produsert..
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå jeg blir gal av dette snart.

opp

Jeg ville rett og slett skrevet en ny klage, der du til slutt nevner at hvis dette tar lengre tid, så ser du ikke annet valg enn å gå til media. De kan jo ikke sette barnefamilier i en slik situasjon.

på mine sider står det bare innvilget og hvilke beløp jeg får.
Jeg venter på rett i underkant av 30 000

du har betalt semesteravgiften da [8D] ?
tror jeg hadde mast mer, og evt sendt inn en ny søknad? dobbeltsjekket at de har riktig adresse, kontonr osv?

gå inn på dine sider og bestill et nytt et, så ringer du mere!

venta i 8 mnd jeg(hadde klagesak inni der og) fikk papiraene der d står jeg jeg skal få hele høstsemestert i desember og så mndlige utbetalinger men d ser jammen meg ut som jeg få rhele året i en sleng[&:][&:] de er vanskelig å forstå seg på!

ORIGINAL: trine2007

du har betalt semesteravgiften da [8D] ?
tror jeg hadde mast mer, og evt sendt inn en ny søknad? dobbeltsjekket at de har riktig adresse, kontonr osv?

ja den er betalt, alt er i orden.
de får bare aldri sendt gjeldsbrevet.
De sier jo stadig at det er sendt.... men det er ikke det

ORIGINAL: Marlu

Trykk på "bestill nytt gjeldsbrev" på dine sider.

Når du ringer til dem, så be om å få snakke med en saksbehandler- ikke en kundekonsulent.

Har ikke hatt mye problemer med lånekassen, men var litt stress med foreldrestipendet den gang jeg skulle ha det. 3 kundekonsulenet sa 3 forskjellige ting, til slutt ba jeg om å få snakke med saksbehandler. Da var saken løst med en gang [;)]

Signerer dette, og legger til at jeg ville notert meg navn på de jeg snakket med slik at du kan henvise til dem ved en event. klage!

Har blitt satt over til saksbehandlere flere ganger, men akkurat det samme skjer - de lover at det skal bli sendt om noen dager men det stemmer jo aldri.
Har også begynt å skrive ned navnene dems. Noen vil ikke engang si hva de heter

Jeg har fått sms og epost om at gjeldsbrevene er sendt.
Men da jeg ringte i dag sa en at de ikke var sendt, linjen brøt og jeg ringte opp igjen.
Da kom jeg til en annen som sa at de var sendt, men at jeg muligens kom til å motta de senere en hva epost og sms lovet.
Jeg ba om å få snakke med sjefen hennes, men det fikk jeg ikke.
Bare samme mølla fra henne som jeg har hørt fra alle de andre hver uke siden september.

jepp

Back
Topp