Ang kyssing

Krølla82

Forumet er livet
Jeg ser at det desverre ikke går så bra i forholdet til lmk88,og hun skriver at hun får 1 kyss om dagen. Jeg får da ikke mer jeg eller....får hade kyss om morran når jeg går på jobb...kliner aldri lenger slik vi gjorde da vi var ny forelska. Det skjer en skjelden gang at vi kysser når vi har sex eller at det blir litt klining under forspillet, men aldri kyssing ute blandt folk eller når vi sitter i sofaen liksom....er det bare vi som er veldig snåle eller er det sånn i deres forhold også? Og en annen ting det å leie hverandre har aldri skjedd i dette forholdet, men det syns jeg er helt greit,syns nesten det er rart å se folk som leier jeg...Jeg er veldig forelska alikevl og koser masse på og med type alikevel selv om vi ikke kysser og leier hele tia da og han koser med meg så vi har det super fint vi.[:)]

Vi kysser ikke sånn supermye, men noen ganger om dagen blir det jo.
Men vi tungekysser svæært lite, jeg liker det ikke noe særlig.
av og til når vi har sex blir det litt med tunge, men liker det best uten jeg [:D]

ORIGINAL: trusa

Vi både kysser masse og leier omtrent hver gang vi er ute og går sammen.
Det har vi alltid gjort. Blir en del kyss i løpet av dagen her, ja.

Samme her.. Men vi sitter ikke å kliner nei..Syns det er like godt med suss jeg[;)]

vi gir alletid hverandre suss før vi drar på jobb, møtes igjen og eller den ene drar ut, og når vi legg oss. Ellers susse vi litt inni mellom.. Trur man hadde blitt lei om man hadde klina kvær dag osv.. Å

ORIGINAL: Novembergull

Samme her.. Men vi sitter ikke å kliner nei..Syns det er like godt med suss jeg[;)]

samme her

samme her. Kliner ikke ute blandt folk da, det liker jeg ikke, men kan gi hverandre et kyss ute blandt folk

ORIGINAL: netteee

får hadekyss om mårran, et kyss eller to når vi kommer hjem. kanskje noen få kyss i løpet av dagen/kvelden. også nattakyss da [:)]
kysser verken mye eller lite.
får angst av å se på folk som kysser å kliner på hverandre hele tida [8D] har et vennepar som holder på slik.

vi holder gjerne hverandre i handa når vi går tur ol.

signerer denne[;)]

Kysser mer enn en gang om dagen ja, hver gang den ene av oss drar, kommer hjem og om kvelden når vi legger oss. Pluss litt kyssing utenom i løpet av dagen![:)] Syntes 1 kyss om dagen er lite jeg :/

Vi susser gjerne noen ganger om dagen, alltid om morgenen når jeg drar på jobb og når vi legger oss...Men klemmer også noen ganger....Klining fører som regel til sex[;)] Men ikke noe blant folk, både sambo og jeg føler oss ikke vel med å susse og leie blandt folk.....Vi ser ikke fram til at vi må kysse framfor alle på bryllupsdagen akkurat.....[:D]

Hm, da må d jo gå vældi dårli i våres forhold her da....Kan gå sikkert en uke mellom kvært kyss.I begynnelsen va vi også stora klinera, men no har vi vært ilag i næsten 7 år. Og d e d ikkje d samme lenger.

ORIGINAL: Krølla82

Jeg ser at det desverre ikke går så bra i forholdet til lmk88,og hun skriver at hun får 1 kyss om dagen. Jeg får da ikke mer jeg eller....får hade kyss om morran når jeg går på jobb...kliner aldri lenger slik vi gjorde da vi var ny forelska. Det skjer en skjelden gang at vi kysser når vi har sex eller at det blir litt klining under forspillet, men aldri kyssing ute blandt folk eller når vi sitter i sofaen liksom....er det bare vi som er veldig snåle eller er det sånn i deres forhold også? Og en annen ting det å leie hverandre har aldri skjedd i dette forholdet, men det syns jeg er helt greit,syns nesten det er rart å se folk som leier jeg...Jeg er veldig forelska alikevl og koser masse på og med type alikevel selv om vi ikke kysser og leier hele tia da og han koser med meg så vi har det super fint vi.[:)]

Vi e likens som dokker. Trudde ikkje d va unormalt, vi veit kor vi har kværandre i forholde.

Dette har jeg faktisk aldri tenkt over i grunn... [:)]
Her er det mest sånne små nuss i løpet av hele dagen. Sitter ikke oppå hverandre og kliner oss helt blå i ansiktet akkurat. Hehe... Som mange av dere har sagt så ender det som regel opp i sex når vi riktig tungekysser og det er liksom et godt tegn på at det er lenge siden sist liksom når vi setter i gang på den måten. hihi... Synes det blir noe spesielt å tungekysse når vi ikke går og gjør det heletiden. Blir liksom sånn overaskelse når det skjer... [:D]

hehe..uff, vi er dårlig på sånt. ikke noe  faste "hadet" kyss eller "hei" kyss. Men vi har jo vært sammen i  5 år og bodd sammen i 3 år, så det har vel bare sklidd ut. Selvfølgelig litt dumt når man tenker på det. men har ikke tenkt så mye på det før nå egentlig. Sitter av og til på fanget hans da. krøller meg liksom til i fanget hans når han sitter i godstolen. Og da stryker han gjerne litt på ryggen min. Det er jo kos da:-)

ps. Vi har et bra forhold altså:-).

vi susser om morningen og sier enten kjør forsiktig eller elsker deg, susser om kvelden og sier elsker deg.
tuller litt, og små flørter litt om dagen, og kanskje et suss her og der
tidig å se at tungekyss fører til sex,, slik er det her også-
men vi er veldig god på klemmer
ikke så flink å leie eller kysse ute blant folk.

Er ikkje mangel på kyssing i dette forholdet her[:)] Sjølvsagt meir nokre gongar enn andre då(spesielt dei første dagane etter han er kommen fra jobb[:D])! Leier hender gjer me også, f.eks om me går tur, er på senter eller liknande[:)] Blir ofte småkyssing på kvelden når me sitt på sofan, og ofte kyssing/klining når me er i akten[:D] Det høyre jo med[;)]

Blir som regel hade nuss på morningen, når han kommer hjem fra jobb og en natta nuss.
Men ikke klining det skjer bare når vi har sex [8D]

har vært sammen i over 12 år nå og me 2 barn så får vi nok ikke tid til værandre på samme måte lenger [;)]

Men har det kjempe godt sammen ellers for det om det ikke er mye klining og nussing [;)][:D]

Værre sånn som for henne der følelsene har begynt å gå bort da er det ikke så mye å gjør.
De må vær i orden for at et forhold skal fungere.

hmm... vi kysser alltid hadet og som regel når en av oss kommer hjem. Og alltid nattasuss! Den er litt viktig[:)] Klining hører som regel til sex, blir det klining utenom så får jeg veldig lyst på sex iallefall[:D]
Vi leier ofte hender, men kysser sjelden noe blandt folk. Er ikke så naturlig for oss.
Vi har vært sammen i snart 7 år, så føler for vår del at det er litt viktig med de små sussene i løpet av en dag. Lyser litt opp på en måte...

Men vi er jo forskjellig, og har forskjellige behov[;)]

samme her[;)] men må innrømme at det ble litt mindre etter at vi fikk barn[:D]

Sign. VI kysser masse[:D]

Signerer [:D] Vi kysser mye hver dag (på morran, når vi kommer fra jobb, mens vi står og lager middag, når vi tilfeldigvis går forbi hverandre i huset og når han går opp på datan mens jeg blir igjen nede, og mange nattasusser) [:D] Men kliner ikke så mye, da blir det stort sett senga av det etterpå [;)]

Back
Topp