Ang kynnere....

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg har hørt at kynnere ikke skal være vonde og ikke skal være regelmessige....
Men hvor ofte må de komme for å være regelmessige?
Og hvor vondt er normalt? Hvor går grensen?
Og hvor mye menssmerter er "normalt"?

Jeg har virkelig ikke peiling på sånt!

Hilsen "steinmagen"....

Så bestevennina mi strekke seg det hun kunne og puste seg igjennom kynnere senest igår, hun har i tillegg vært sykemeldt siden uke 31 av vonde, hyppige kynnere, så de kan være veldig vonde virker det som. Hadde aldri så mange vonde, men noen jeg stoppa helt opp av og pusta.

Regelmessige er vel at det er like mange minutt ca mellom over en periode, er det en time? Og at de øker i hyppighet, men fremdeles kommer med lik tid i mellom. Men ta det med en klype salt, husker ikke helt.

Jeg hadde forresten enormt mye menssmerter, sånn type at jeg gråt bortimot daglig fra uke 35, men hadde mye hele veien. Prøv varm dusj:)

Jeg var en del plaget med kynnere. Det var spesielt ved to anledninger at de både var ubehagelige og forholdsvis "regelmessige". Men da gikk det åtte-ti-sju-tolv minutter osv. Det var ikke sånn som når jeg kom i fødsel og fikk rier på sekundet, om du skjønner hva jeg mener. Men du skal være obs på om de er regelmessige. Hvis du tar tiden ett par-tre timer og ser klare intervaller - samtidig som de er vonde, ville jeg tatt en telefon nedover til føden. Det skader i alle fall ikke å være føre var!

Lykke til [:)]

Jeg sleit med det fra uke 32 sist gang.
Vonde, regelmessige kynnere både her og der.
Mine kom stort sett med kun 5 min mellomrom, men var inne på føden og sjekket og de hadde null invirkning på livmorhalsen.
Fra uke 36 derimot gikk jeg over til maserier hver eneste natt frem til uke 40 og det var andre boller.

Ta deg en tur for en sjekk.
Får du beskjed om over 4 cm lang og lukket så er det ikke farlig.
Er den kortere og myknet vil du få beskjed om å passe på og komme inn hvis intensiteten øker.

Jeg hadde masse kynnere sist(OG denne gang) og fra uke 30 var de ganske vonde og regelmessige til tider.
Poenget er vel at man ikke skal ha rievondt itillegg. Altså sterke menssmerter som er i rygg og mage.
Men jeg fikk svake menssmerter og måtte puste meg gjennom kynnerne jeg altså. Fødte i uke 37 da

Jeg har innimellom såpass kraftige kynnere at jeg tenker: Aha, det var slik det var med rier, bare verre selvfølgelig... Synes det er tidlig... Men de er ikke regelmessige da, så jeg tenker ikke mer over det[:)]

Back
Topp