Ang kvalme?

^Milla^

Gift med forumet
Hvordan har det vært når dere er kvalme? Har fått 3 positive tester denne måneden, kan ikke si jeg stoler på dem egentlig.. Men blir kvalm etter jeg har spist, og spesielt om jeg rører mye på meg... Driver å pakker til flytting over helga, og hver gang jeg begynner å røre meg blir jeg kvalm.. det varer omtrent til jeg setter meg ned igjenn..

Andre som har/har hatt det likedan?

jeg er stort sett bare kvalm når jeg står opp om morgenen og når jeg da spiser går det over. Så jeg er nok kjempeheldig[:)] For jeg har funnet ut at det er kroppens måte og si ifra om at nå er det lenge siden du har spist...Ofte bruker jeg veldig lang tid på to små skiver siden jeg er kvalm og med det samme jeg er ferdig er jeg ikke kvalm lengere

Hmm kan jo hend d har nå me at æ ikke spise ofte nok, e litt kaos me all flytting å pakking, så rekk ikke spis så my..[8|]

Så når æ røre mæ da, så går kroppen på underskudd eller nåkka..[8|]

e ikke greit å vit..[:-]

Takk for svar allfall[:)] anyone else?

da er du jo gravid[:D]med 3 positive tester[;)]ta en tur til legen du[;)]

Ja håpe d[:D] Men tok en digital oxo, med samme urin som dem positive.. å der sto det IKKE GRAVID..
Så veit jo ikke riktig ka æ ska forhold mæ t[;)][8|]

Jeg blir også mer kvalm når jeg har spist, og når jeg rører på meg. Jeg hadde fem positive tester på rundt en måned, og stoler heller ikke på dem[:D] Men legen sa det stemte, og blodprøver, og urinprøve på legekontoret sa gravid, så da er det nok sant[:D] Tror nok det stemmer for deg også!

ORIGINAL: CaKa*

Da er du nok gravid ja[:)] Jeg er kvalm omtrent hele dagen nå[:'(] hatt det sånn i nesten en uke..

Krysse fingran for d, 3 positive testa(selv om strekan va svak) kan da ikke lyg? Va 2 forskjellige "merka" tilogmed, så kan ikke vær "feil" på alle[8|]

ORIGINAL: strikkejenta

Jeg blir også mer kvalm når jeg har spist, og når jeg rører på meg. Jeg hadde fem positive tester på rundt en måned, og stoler heller ikke på dem[:D] Men legen sa det stemte, og blodprøver, og urinprøve på legekontoret sa gravid, så da er det nok sant[:D] Tror nok det stemmer for deg også!

D e nok ganske sikkert sant da ja[:D] hehe Sikkert deili følelse når det virkelig gikk opp for dæ? [8|][8D]

Merka det veldig godt idag at æ bli kvalm av å rør på mæ, for har vært ganske "stillestående" fra mårran idag, så skull æ gå opp en liten bakke, når æ va på toppen va æ nestn spyklar.. [:'(] Merkeli greie, va ikke sånn sist æ va gravid..

Jeg ble også bare kvalm hvis jeg gikk eller stresset for mye i begynnelsen. Ca uke 4-5. Nå er jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt og det er deilig.

Høres ut som du er gravid ja. Test igjen om noen dager du. Lykke til!!

Back
Topp