Ang. kvalme ved aktivitet

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Er det noen som opplever eller har opplevd det som jeg gjør?
Jeg slet med kvalme og oppkast i flere uker, nå går det relativt greit så lenge jeg holder meg i ro.
Så fort jeg er i aktivitet, handler eller bare er ute å går litt, så får jeg hodeverk eller blir kvalm/dårlig :(
Igår var jeg ute i ca 2-3 timer å surret på handlesenter med søsteren min, da kvelden kom fikk jeg sinnsyk hodepine og idag kaster jeg opp og brekker meg igjen...
Synes det er merkelig, er det noen andre som har det slik? :/

Har vært sykemeldt flere uker nå, og ser liksom ikke enden på dette :/ :p
Føler meg teit som er hjemme og kjeder meg, og ikke er på jobb... Men vet jo hva som skjer om jeg ikke er i ro....

Nei, samme her. Jeg er kvalm morgen og kveld daglig....men om jeg gjør noe midt på dagen blir jeg dårlig da også, eller mye værre på kvelden.
Jeg ble bra etter uke 16 med mine andre to, så jeg har håpet oppe ennå.

Jeg kjeder meg også ihjel forresten!!

Ok, jeg synes det er så merkelig... Og lurer nesten noen ganger på om det bare er jeg som innbiller meg at jeg er dårlig :p
Men jeg kastet jo opp i 8 mnd med jenta så, ser vel EGENTLIG ikke så lyst på dette :p
Men jeg håper jo! :)

Men det er kjeeedelig! :p

Mange trekker en parallell mellom det å være sliten og kvalme, så da er det ikke så rart at du blir ekstra dårlig dersom du presser kroppen ;)

Jeg for min del har det helt omvendt, om jeg bare finner ork og energi til å presse meg selv ut av sengen og huset så merker jeg nesten ikke kvalmen, men da jeg bare ligger her derimot... Da blir det ille :p

Sånn er det her og..! På søndag lå jeg i ro hele dagen og fikk nesten panikk fordi symptomene plutselig forsvant.. :-P Men dagen etter leverte jeg ungene, og da kom kvalmen veltende igjen..! Og ved dusjing, rydding osv.. Da spyr jeg igjen.. Jeg merker en bedring da..! Så får håpe jeg klarer å nyte de minuttene jeg føler meg bra, i stedefor da å bekymre meg for at noe er galt.. :-P

Oioi for en likhet!!:(
Jeg trodde jeg begynte å bli ganske bra, hadde ikke kastet opp på en uke. Så skulle jeg kjøpe julegaver og har hatt en del besøk de siste dagene og plutselig i går og i dag har jeg vært like dårlig igjen, og våkner med hodepine:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok, så da er jeg med andre ord ikke alene om dette :p trodde det var jeg som var rar... :p hehe

Back
Topp