FancyPants
Forumet er livet
Tror dere det gjør noe å ta Bendik ut i bilen, ut av bilen og inn på togstasjonen, inn på toget, selv om det er 10 minus?
Jeg vil på treff![:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: maikaen
mamma mene at ungan ikkje ska sove ute (i tromsø) når d e over
minus 10. men d e nokka anna når man ska i bilen å sånt da, at man ikkje blir væranes
ute over laaang tid[:)] vest d e skikkeli kaldt hjemme å æ ska nån plass, så starte
æ biln litt før, sånn at den e passe varm[:)]
men så e d vell ei anna luft fuktihet i finnmark e d ikkje? e ikkje ofte d e -10
i byen væffal[:D] men d e bra kaldt vest d e d alså![8D]
ORIGINAL: Teddy81
Jeg hadde et par ærend i byen i dag, og M lå i vogna si å sov. Kjente på henne flere ganger og hun var god og varm. Må jo nødvendigvis være litt ute i vogn i i morgen også da, siden vi også skal på treff vi også! [:)]
Fairy: Når kommer du til oslo?
ORIGINAL: fairy
Jeg hadde et par ærend i byen i dag, og M lå i vogna si å sov. Kjente på henne flere ganger og hun var god og varm. Må jo nødvendigvis være litt ute i vogn i i morgen også da, siden vi også skal på treff vi også! [:)]
Fairy: Når kommer du til oslo?
Tror vi tar toget som går herfra 10.24. Er i Oslo 11.30 ca, hvis alt er i rute![:)]
Du da?
Vi kommer fram ei lita stund før tolv sånn ca... Vet du hvor vi skal?? [8|] (har ikke retningssans..)
Teddyen vet ikke hvor det er, og det er overhengende fare for at hun roter seg bort... [8|]
Teddyen vet ikke hvor det er, og det er overhengende fare for at hun roter seg bort... [8|]
Vi kan godt møtes på Oslo S hvis du vil? så kan vi gå sammen? Jeg pleier ikke å være så verst på å orientere meg, hehe![8D]
PUH!! Trodde aldri du skulla ta hintet!! [:D] Sender deg pm med nr mitt! Hvor lang tid tar det å gå dit fra stasjonen da?
Vi kan godt møtes på Oslo S hvis du vil? så kan vi gå sammen? Jeg pleier ikke å være så verst på å orientere meg, hehe![8D]
PUH!! Trodde aldri du skulla ta hintet!! [:D] Sender deg pm med nr mitt! Hvor lang tid tar det å gå dit fra stasjonen da?
Hihi! Kunne jo hende du hinta til noen andre enn meg da vettu![8D]
Så da skulle ikke jeg komme å tvinge deg til å møte meg![8D][:D]
Litt usikker på hvor lang tid det tar.. 15-20 min kanskje?
Jaaa!!! Da møtes vi der og går sammen da! [:)]
ORIGINAL: Lillaa
ORIGINAL: fairynope,emma e ute hvær dag uansett vær,de har ikke vondt av d.bare kle de godt.e bruker sånn tykk dress på ho når ho ligger i vogna.
Tror dere det gjør noe å ta Bendik ut i bilen, ut av bilen og inn på togstasjonen, inn på toget, selv om det er 10 minus?