Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Agrestic1
Har hørt noen si at en ikke burde ut når det er mer enn 10minus, men trodde det gjaldt babyer. Er 15minus nå, så ble bare litt usikker på om vi skulle ta oss en svipptur til butikken i vogna[:-]
ORIGINAL: Skravlemor
det er faktisk ikke helt bra å være ute når det er kaldere enn -10. er ikke bra for lunger og luftveier. 10 min til og fra er nok ikke noe problem, men å oppholde seg ute over tid og evt anstrengelse skal man unngå, hvis mulig. dette gjelder voksne også. man skal feks ikke løpe ute dersom det er så kaldt.
ORIGINAL: *Linnie*
ORIGINAL: Juliette
ORIGINAL: Skravlemor
det er faktisk ikke helt bra å være ute når det er kaldere enn -10. er ikke bra for lunger og luftveier. 10 min til og fra er nok ikke noe problem, men å oppholde seg ute over tid og evt anstrengelse skal man unngå, hvis mulig. dette gjelder voksne også. man skal feks ikke løpe ute dersom det er så kaldt.
Er det virkelig sant? Hva med soving ute i vogn? I går var det minus 8,6 grader da jeg la han ut i vogna (han sovna på vei til butikken, jeg snudde på veien og lot han sove utenfor hjemmet) Han sov i over to timer, veldig godt innpakka. Var litt i tvil om det var lurt, så i dag lot jeg han sove inne, var like kaldt i dag. Hva tror du?
Dytter, for lurer og[:)]