Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braDet kommer sikkert denne gangen også ;-)
Mandag kanskje??
vi startet hvertfall klokken 00.00, og den slutter jo 23.59! Så da regner jeg med at et døgn går fra 00-00Så bra
Eg har ikkje helt fått med meg.. er det fra 12 til 12 eller 24 til 24?![]()
Korrektvi startet hvertfall klokken 00.00, og den slutter jo 23.59! Så da regner jeg med at et døgn går fra 00-00![]()
Ja trenger ikke ha det hver dag liksom. Det er jo bare 10 dager. Men en liten oppdatering midtveis er jo praktisk, og kanskje en like før siste innspurt ^^
Oki greit å vite .vi startet hvertfall klokken 00.00, og den slutter jo 23.59! Så da regner jeg med at et døgn går fra 00-00![]()
hahahah, kunne sikkert vært enda mer spesifikk i overskriften jaHa ha ha ha, når jeg så overskriften tenkte jeg, HVILKEN KRIG? 1 eller 2 verdenskrigJa ja, ikke gøy når hodet ikke henger helt med
He he he.
HahaHa ha ha ha, når jeg så overskriften tenkte jeg, HVILKEN KRIG? 1 eller 2 verdenskrigJa ja, ikke gøy når hodet ikke henger helt med
He he he.
Kvelden er enda ungTrodde søndagen skulle bli den store skravledagen jeg. Hmm får bare skylde på været![]()