Ang krigen

Jessjess

Elsker forumet
Vil det komme målinger underveis? Er så spendt på hvordan vi ligger an!!

Håper det kommer ja :) hjelper med litt motivasjon når man ser hvordan man ligger ann :)

Det har no gjort det før,så det kommer sikkert denne gangen og....:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det kommer sikkert denne gangen også ;-)

Mandag kanskje??

Ja trenger ikke ha det hver dag liksom. Det er jo bare 10 dager. Men en liten oppdatering midtveis er jo praktisk, og kanskje en like før siste innspurt ^^

Ja trenger ikke ha det hver dag liksom. Det er jo bare 10 dager. Men en liten oppdatering midtveis er jo praktisk, og kanskje en like før siste innspurt ^^

Dere skal få flere oppdateringer underveis :-) De siste dagene som da er neste helg er jo også alltid spennende, så må prøve å få til noen ekstra når det nærmer seg slutten.

Greit å få en liten pekepinn under veis ja :)

Vi får bare stå på! :D

Så spennende! Gleder meg til å se hvordan vi ligger an! :-D

Ha ha ha ha, når jeg så overskriften tenkte jeg, HVILKEN KRIG? 1 eller 2 verdenskrig ;) Ja ja, ikke gøy når hodet ikke henger helt med:p:rolleyes: He he he.

Ha ha ha ha, når jeg så overskriften tenkte jeg, HVILKEN KRIG? 1 eller 2 verdenskrig ;) Ja ja, ikke gøy når hodet ikke henger helt med:p:rolleyes: He he he.
hahahah, kunne sikkert vært enda mer spesifikk i overskriften ja :P haha

Haha :) fort gjort å ikke koble helt :)

Trodde søndagen skulle bli den store skravledagen jeg. Hmm får bare skylde på været :)

Back
Topp