Ang kredittkort.. *LittFlaut*

*Musti*

Forumet er livet
Jeg fikk et gullkort hos sparebank1 i okt 2007..med kredittgrense på 20000..Og p.g.a min livssituasjon den gang,la jeg det bort..
Kortet forsvant etter ei stund og fant det igjen i ei flytteeske for et par uker siden [:-]
Har ikke brukt det siden jeg fikk det..
SÅ lurer jeg på..må man ha kode til det? [&o]
Jeg husker ikke om jeg fikk kode til det,så hva gjør jeg om man må ha kode for å kunne bruke det?
Det utløper i okt i år.. Får jeg da nytt kort automatisk siden jeg ikke har brukt det jeg har,eller hvordan er det? [&o]

tror du får nytt ellers er det jo bare å spørre. Husker ikke når sparebank1 innførte det men var vel i 07/08 de innførte lik kode på alle kort, så om du fikk det etter de kom med det, så har du samme kode som du har på feks minibankkortet ditt..

Min mann har i alle fall lik kode på både bankkort og kredittkort - så godt mulig det er samme koden. Og han fikk nytt kort en stund før det andre gikk ut på dato.

Jeg har lik kode på mine, vanlig bankkort og kredittkort. Fra postbanken.
Men samboeren min har skandiabanken og der har han to forskjellige koder[;)] så kommer vel an på hvilken bank man har..

Jeg har Sparebank1..

ORIGINAL: *Musti*

Jeg har Sparebank1..

hør med banken, tar vel ikke mange dagene å få tilsendt ny kode heller så! [;)]

jeg har en helt annen kode på mitt, og det er like greit for den husker jeg aldri så slipper jeg å bruke det[:D]

Løp til nærmeste minibank å test ut om det er samme kode?[8D]

Trenger du å bruke kredittkortet da? Synest kredittkort er tull jeg,har delt mine i to når jeg har fått sånt jeg... jeg har ikke råd til å bruke penger jeg ikke har!

ORIGINAL: Gullamine

Trenger du å bruke kredittkortet da? Synest kredittkort er tull jeg,har delt mine i to når jeg har fått sånt jeg... jeg har ikke råd til å bruke penger jeg ikke har!

Det er din mening [:)]
Kan være greit å ha i krisesituasjoner [;)]

Back
Topp