Ang. kortkrigen denne runden..

Pijah

Forumet er livet
jeg trenger en kollektiv mening på det jeg nå tenker..

Denne runden kom det kun inn 9 bidrag. Altså er det to puljer, en på 5 og en på 4.
Jeg føler det blir utrolig kjipt for den ene som evt ikke går videre fra puljen med bare 4 deltakere, så jeg lurer på hvordan stemningen er for å la det være bare fem deltakere i superfinalen denne uken?
Altså, at fra den puljen med 5 bidrag, går tre videre, fra den puljen med 4 bidrag går 2 videre.

Noen meninger?

Utdyp gjerne hva du mener også, i tillegg til å stemme.. [:)]

Blir kjipt uansett det tror jeg. Spesielt for de som havner på 4rer gruppa sá skal bare to gå videre?? Nei kjør heller normalt løp du.

Enig med frøkna over her [:D]

Synes det beste hadde vært hvis 2 fra hver gruppe gikk videre jeg. [:)]

ORIGINAL: 2søte

Synes det beste hadde vært hvis 2 fra hver gruppe gikk videre jeg. [:)]
Syns det bør være 6 i superfinalen jeg siden det er de 6 øverste plassene som får poeng. Har en færre med i finalen, så blir det jo delt ut mindre poeng denne runden og det blir feil syns nå jeg. De tre med mest stemmer fra hver gruppe bør gå videre. Har ikkje stemt for krysser eg for som vanlig, så er jo det egentlig de to med mest stemmer i hver gruppe, så det blir jo feil og..... Uanset så bør der være 6 i finalen

Mtp poeng så bør 6 gå videre til superfinalen. Så jeg stemte at det bør være som før. 

Jeg er ikke med på dette, men hvorfor ikke ha èn gruppe på 9 stk....og de 6 med flest stemmer går til superfinalen??

ORIGINAL: Biramar

Jeg er ikke med på dette, men hvorfor ikke ha èn gruppe på 9 stk....og de 6 med flest stemmer går til superfinalen??
Hehe, har en alle i ei gruppe trenger en ikke ha superfinale, for da får du jo de 6 med mest poeng[;)]

Synes det skal være som vanlig, jeg!!
Uansett hvor mange som er med i puljen, er det kjipt å ikke komme til finalen hvor ekstra poeng deles ut...det er jo det vi alle vil, eller...

Haha jeg sa jeg ville ha det som vanlig, og så var det meg som var eneste som ikke kom med til superfinalen i gruppa mi

Jeg har gjort det som vanlig jeg. [;)]

Må fortsatt le, at det går ann tihihi

Back
Topp