Ang. konkurranse her inne

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hei jenter!

Vi planlegger en liten konkuranse her inne, og har fått tak i en super premie!
Men hva slags konkuranse kunne dere tenkt dere ? ?

Hadde dere likt en konkuranse hvor man fikk et "lodd" pr innleverte bidrag, og så ble premien trekt.
Eller hadde dere foretrukket en konkurranse hvor vinneren skulle blitt stemt fram ?

Hvilke tema kunne dere ha tenkt dere ?

Så kom igjen, fortell oss om deres "drømmekonkuranse" her inne! :)

Synes det hadde vært kjekt om det ble trekt jeg. Som oftest er det en del som går igjen som de mest populære debatantene, og dermed er mest sannsynlig å bli stemt opp i en sånn type konkurranse. Vet ikke hvordan det er her inne, har bare lagt merke på det på andre forum.
Ang tema er jeg litt om for ideer akkurat nå.

Tenker at det er lurt med en litt bred konkurranse, en farge f.eks, eller hvertfall sånn at man kan delta med ulike hobbyer, altså noe som kan syes, strikkes eller hekles, eller noe sånt.

Synes det hadde vært kjekt om det ble trekt jeg. Som oftest er det en del som går igjen som de mest populære debatantene, og dermed er mest sannsynlig å bli stemt opp i en sånn type konkurranse. Vet ikke hvordan det er her inne, har bare lagt merke på det på andre forum.
Ang tema er jeg litt om for ideer akkurat nå.
Signerer denne. :)

-talatuten-

Jeg er og enig i at det fort kan bli de mest aktive som får flest stemmer fordi de "kjenner" flest. Så sånn sett er trekking best. Da blir ikke bidragene vurdert, men det er kanskje ikke så viktig da jeg synes alle her lager fine ting. Synes også at tema skal være bredt, mulig å sy/strikke/hekle så alle får være med. Kanskje noe som passer årstiden eller vinter siden den er på vei?

Back
Topp