Ang. konfirmasjon?

linnhege

Glad i forumet
Vi er blitt bedt i konfirmasjon i mai til min nevø[:)].
gubben har alldri sett han eller foreldrene hans, men han er blitt bedt sammen med meg og jenta på 3 år.
jeg har termin 22 mai, så håper jeg ikke går over og ligger på sykehuset da. men uansett, hadde dere som ba oss blitt "sure" om gubben ikke ble med, siden han ikke kjenner noen der.

Er så usikker. tenkte jeg tok med ungene, men litt usikker på det også, siden det kommer til å bli SÅ mange barn der. kanskje konfirmanten blir "borte" om dere skjønner. (den minste babyen må jeg ha med pga amming) men snakk om 3 åringen.

Hva er deres mening??
takk for svar på forhånd[:D]

Om han ikke kjenner noen, er det jo en god sjangse til å bli kjent med resten av familien din vel? Og da er dere to om ungene, så 3 åringen ikke blir alene om du skal amme eller bytte bleier?

Jeg hadde tatt gubben med.
En  gang må han jo møte familien og hvorfor ikke ta alle i en smekk?

Her har vi hatt snuppa med i konfirmasjoner fra hun var 9 mnd.
I fjor var hun 3 år og det går fint, men så er det mange barn i sambo si slekt og de store barna er flinke til å passe på dem og underholde dem (tipper de også kjeder seg litt i konfirmasjoner [8D])

Hvorfor skal han ikke bli med?? Har han en grunn, eller bare fordi han kke kjenner noen? Hadde det vært det siste så hadde jeg blitt litt fornærma skal jeg innrømme.. Hadde lurt på om han ikke ville bli kjent med oss liksom..[:-]

Og ungene hadde jeg i alle fall tatt med. De er inviterte, og da sier det seg selv (for meg) at de skal være med..

ORIGINAL: *yummymummy*

Om han ikke kjenner noen, er det jo en god sjangse til å bli kjent med resten av familien din vel? Og da er dere to om ungene, så 3 åringen ikke blir alene om du skal amme eller bytte bleier?

Han kjenner jo mormor og morfar i fra min siden og mammaen min. det er vel dem. og familien til nevøen kommer vi sansynligvis ikke til å møte ofte etter dette ( jeg er i sjokk over att vi i det hele tatt ble invitert). har selv ikke sett Konfirmanten og mammaen siden gutten var ca 10 år. det er bare onkel jeg har kontakt med, siden de er skilt[&:]

Ja ok, da blir ihvertfall begge ungene med, det er fler som kan passe begge, var ikke det som var beskymringen, mere att konfirmanten kanskje ikke får like mye oppmerksomhet som han fortjener, om det skal være en skukk med unger der også, siden dette er hans dag. men er jo ikke alle som tenker det vil jeg tro. så kanskje det bare hadde vært meg som ikke tok med jenta[&:]

hadde dratt alle sammen[:)]

er alle invitert, så kommer alle - med mindre man har lagt andre planer som ikke kan flyttes... 

Hadde reist alle ja.
Men litt forvirret her nå kjenner jeg. Er det nevøen din som er konfirmant eller fetteren din?

ORIGINAL: Pluggensen

Hvorfor skal han ikke bli med?? Har han en grunn, eller bare fordi han kke kjenner noen? Hadde det vært det siste så hadde jeg blitt litt fornærma skal jeg innrømme.. Hadde lurt på om han ikke ville bli kjent med oss liksom..[:-]

Og ungene hadde jeg i alle fall tatt med. De er inviterte, og da sier det seg selv (for meg) at de skal være med..

enig. Gubbe får da bli med... ikke å kjenne noen er søren ingen grunn. Han er min partner. Punktum.
Der hadde ikke gubben hatt no valg[8D]

Dagen da samboeren min hilste på mine foreldre for første gang, hilste han på 30 andre slektninger samtidig[;)]

Er alle bedt, drar alle

ORIGINAL: Lille Rosin

Hadde reist alle ja.
Men litt forvirret her nå kjenner jeg. Er det nevøen din som er konfirmant eller fetteren din?

hehe blir vel fetter. Det er sønnen til min onkel[:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Om vi var invitert alle sammen, så hadde vi dratt alle sammen.
Hadde ikke villet dratt alene iallefall [:)]

Back
Topp