Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: TinkaNussi
jeg koker ennå. trodde det var vanlig jeg.
ORIGINAL: ainakor79
Caroline er jo 1 mnd eldre enn babisen din da..., men det hs sa til oss på barselgruppen var at når de var ca 2 mnd så trengte vi ikke å koke flaskene mer enn 1 gang i uka, men smokken måtte vi koke litt oftere.
Jeg koker smokkene (til flaska( annenhver dag, men flaskene koker jeg 2-3 ganger i uken.
Men vasker de jo for hånd i varmt bann og zalo opp til flere ganger om dagen[;)]
Var en forusetning at man har god vannkvalitet[:)]
ORIGINAL: Sebastians`mamma
ORIGINAL: ainakor79
Caroline er jo 1 mnd eldre enn babisen din da..., men det hs sa til oss på barselgruppen var at når de var ca 2 mnd så trengte vi ikke å koke flaskene mer enn 1 gang i uka, men smokken måtte vi koke litt oftere.
Jeg koker smokkene (til flaska( annenhver dag, men flaskene koker jeg 2-3 ganger i uken.
Men vasker de jo for hånd i varmt bann og zalo opp til flere ganger om dagen[;)]
Var en forusetning at man har god vannkvalitet[:)]
Vi har fått beskjed om å koke dem, og vannet skal kokes til de er hvertfall 6 mnd[8|] Jeg koker hvertfall noen måneder til. . .
ORIGINAL: BollaPinnsvin79
jeg har kjøpt flaskesterilisator som jeg putter i mikroen. Helt genial synes jeg. Fyller på 200 ml vann og vips, så er alt sterilisert. Verdt hver krone synes jeg for nå slipper jeg den store kjelen hele tiden (som jeg hele tiden glemte og som sto og kokte og kokte og kokte og kokte[:D]....)