Ang knipeøvelser

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Hvor ofte skal man knipe - og hvor lenge om gangen? er det noen andre regler for hvordan det skal gjøres !!?? ;-)

Husker ikke helt jeg, for tar det bare sånn etter hva jeg føler og orker selv:P men det er vel egentlig enten 5 stk i 10 sek, eller 10 stk i 5 sek? Tror det var en av dem jeg fikk beskjed om når jeg føda første gang ;)

☆★hilsen meg★☆

Her ligger jeg på gulvet med høyre ben bøyd (kneet skal ligge på gulvet), og starter med å "trekke" opp fra rumpa og opp hele veien..holder i 10 sekunder. Pause på 2 sekunder, deretter nytt knip. 25-30 ganger. Når jeg har gjort dette noen uker, skal jeg øke å holde fra 10 sekund til 20 sekunder. Dette bør jeg forklart av min jordmor.

Sent from my iPhone using BV Forum

Knip 8sek, pause 8 sek, knip 8 sek osv.. gjenta 8 ganger. Dette gjøres tre ganger dagen.
Økes til 10sek når man klarer det.
Man skal knipe fra rumpa og opp for at det skal bli riktig sa fysioterapeuten :)

du skal ikke stramme rompa da, da kniper du feil

Legen min sa ti knip ganger tre i løpet av dagen. Om jeg gjør det er no annet. :P

Her ligger jeg på gulvet med høyre ben bøyd (kneet skal ligge på gulvet), og starter med å "trekke" opp fra rumpa og opp hele veien..holder i 10 sekunder. Pause på 2 sekunder, deretter nytt knip. 25-30 ganger. Når jeg har gjort dette noen uker, skal jeg øke å holde fra 10 sekund til 20 sekunder. Dette bør jeg forklart av min jordmor.

Gjør du det?? Så flink du er, da! Jeg bare kniper litt nå og da, jeg, når jeg venter på rødt lys, står i kø på butikken osv. Også stopper jeg tissestrålen når jeg tisser :p

Gjør du det?? Så flink du er, da! Jeg bare kniper litt nå og da, jeg, når jeg venter på rødt lys, står i kø på butikken osv. Også stopper jeg tissestrålen når jeg tisser :p
Hehe.. Jeg prøver! Etter 3 fødsler så føler jeg at jeg må gjøre alt for å opprettholde musklene der nede. Disse små-knipene gjorde jeg før,men etter at jeg ble fortalt de hadde liten effekt ble jeg heller innstilt på å ta en treningsøkt om dagen :-)

Hehe.. Jeg prøver! Etter 3 fødsler så føler jeg at jeg må gjøre alt for å opprettholde musklene der nede. Disse små-knipene gjorde jeg før,men etter at jeg ble fortalt de hadde liten effekt ble jeg heller innstilt på å ta en treningsøkt om dagen :-)

Forbilledlig!! Nå har jeg gjort det også, bare fordi jeg ikke vil være dårligere:) Vi får se hvor lenge det holder:p

Back
Topp