Hvor ofte skal man knipe - og hvor lenge om gangen? er det noen andre regler for hvordan det skal gjøres !!?? ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør du det?? Så flink du er, da! Jeg bare kniper litt nå og da, jeg, når jeg venter på rødt lys, står i kø på butikken osv. Også stopper jeg tissestrålen når jeg tisserHer ligger jeg på gulvet med høyre ben bøyd (kneet skal ligge på gulvet), og starter med å "trekke" opp fra rumpa og opp hele veien..holder i 10 sekunder. Pause på 2 sekunder, deretter nytt knip. 25-30 ganger. Når jeg har gjort dette noen uker, skal jeg øke å holde fra 10 sekund til 20 sekunder. Dette bør jeg forklart av min jordmor.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe.. Jeg prøver! Etter 3 fødsler så føler jeg at jeg må gjøre alt for å opprettholde musklene der nede. Disse små-knipene gjorde jeg før,men etter at jeg ble fortalt de hadde liten effekt ble jeg heller innstilt på å ta en treningsøkt om dagenGjør du det?? Så flink du er, da! Jeg bare kniper litt nå og da, jeg, når jeg venter på rødt lys, står i kø på butikken osv. Også stopper jeg tissestrålen når jeg tisser![]()
Forbilledlig!! Nå har jeg gjort det også, bare fordi jeg ikke vil være dårligereHehe.. Jeg prøver! Etter 3 fødsler så føler jeg at jeg må gjøre alt for å opprettholde musklene der nede. Disse små-knipene gjorde jeg før,men etter at jeg ble fortalt de hadde liten effekt ble jeg heller innstilt på å ta en treningsøkt om dagen
Sent from my iPhone using BV Forum