Ang klyx nær termin..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Har termin om 14 dager, men kontroll på fredag viste 3cm åpning og moden. Har hele helga gått med mye vonde kynnere og slimproppen gikk i går kveld. Ikke fått vært ordentlig på do siden natt til fredag, så tenker å prøve klyx 120ml (slik du man får på føden), både for å få tømt meg og forhåpentligvis få noe fremgang på disse vondtene. Noen erfaringer med å ta klyx uten at fødselen er i gang ?

Dette er ikkje anbefalt siden det kan gi vonde maserier som er til ingen anna nytte enn å slite ut mor:( Eg ville venta til det var i gang, eller rådført meg med lege/jm om forstoppelsen blir eit problem.
Prøvd med vanlige råd? Svisker, drikke mye væske, duphalac?

Det fås kjøpt på apotek.

Har allerede snakket med føden og det var helt greit å ta sa dem, kunne gjerne komme dit å ta hvis jeg følte det var tryggere.
Lurer bare på om noen har erfaringer fra det :)

Ingen endring, men om føden har godkjent er det vel bare å kjøre på :) lykke til! :)

Tok det sist gang jeg var gravid, det gjorde ikke at fødselen starta, men jeg fikk endelig gått på do!

Har føden gitt grønt lys ville jeg kjørt på :-) men har ingen erfaring selv dessverre

Var på føden og tok det ca 17.15, hatt uregelmessige rier siden ca kl 18. Spennende å se hvor det bærer :) Fikk i det minste tømt meg godt ;)

Ingen erfaring. Men ønsker deg masse lykke til:) Jeg hadde tatt det. Grusomt å ikke få vært på do, og får du tømt deg kan det godt hende det blir fortgang i ting:)

Jeg fødte 45 min etter jeg fikk klyx, og hadde da 3 cm og ikke moden. (Forberedte til vannfødsel) DET rakk vi ikke, Hehe.

Bra du fikk tømt deg, og lurt å gjøre det på føden :)

"Riene" jeg trodde jeg hadde stoppet opp da jeg la meg. Våknet derimot 5 timer senere av "the real deal" ;) Fra første ordentlig rie til han var ute så tok det nesten 12 timer. Deilig å være ferdig, og klarer ikke se meg mett på den lille skatten <3

"Riene" jeg trodde jeg hadde stoppet opp da jeg la meg. Våknet derimot 5 timer senere av "the real deal" ;) Fra første ordentlig rie til han var ute så tok det nesten 12 timer. Deilig å være ferdig, og klarer ikke se meg mett på den lille skatten <3
Gratulere så mye, heldigris ^^,

Back
Topp