ang klær til småttisene

~Lisbeth83~

Forumet er livet
farger og sånt?
må dere ha rosa til jenta og blå til gutten?

jeg selv er så drita lei av at alle jenteklærne skal være rosa(ja det finnes faktisk andre farger[8|])
rødt, brunt, grønt f.eks.

jeg liker alle farger jeg.
Akkurat nå har Tuva på seg grønn body og grønn str bukse[:D]

[:D]Alexander bruker rødt og blått ,gult og hvitt... Grønne klær har han også[:D]
I dag har han rød og blå genser ,hvit strømpebukse med skillpadder på ,og koksgrå bukse.[:D][:D]

I dag har Celine på seg rååååsa[:D]
Men hun har klær i rødt og brunt og masse annet og da[;)]

jeg har en god del rosa, men begynner å bli litt lei det nå ja... så når jeg handler klær nå så går det mye i rødt og brunt og grønt osv... meeeen så var jeg å handla vår jakker til de... og hva kom jeg hjem med da???? joda ROSA!!!!! angrer litt allerede men de var jo så billige å søte....

må nok innrømme at vesla har en del rosa... men hun har en del bukser bodyer ol. etter broren også + at jeg synes lilla er kjempefint

synes forøvrig det er greit nok å ta på ei jente baby blå farger men ikke omvendt...
å grunnen til at vesla er veldig jentete er at hun har ikke hår å jeg blir litt lei av å svare på at hun er jente å rette på alle som tror hun er gutt... hehe...

Her går det i  grønt, hvitt, blått, brunt, rødt, gult og grått..[:D] 
Har ikke lyst til at han skal bruke bare blått jeg! Er igrunn ikke så kjempe glad i blått, synes det er så mange fine farger de små kan bruke[:)]

John Ruben har RØD ULLbody+stillongs på seg nå[;)]

Jeg synes adrian kler så godt lyseblått og grønt jeg. Har brukt mye lyseblått egentlig.
Men nå har han masse rødt,mørkeblå,grått,grønt osv[:)]

Back
Topp