ang klær/sko som blir ødelagt/forsvinner i bhg

hønepønemor

Gift med forumet
Sikkert dumt spm, regner med de ikke er det, men spørr alikevell, er bhg aldri erstatningsansvarlig what so ever?

Som f.eks i mitt tilfelle:

1) merkede klær som forsvinner og aldri kommer tilbake (ikke mye da , men forekommer)

2) støvler/sko som blir ødelagt i tørkeskapet pga for høy temperatur..eks noen solide støvler som jeg kjøpte i sommer, smeltet i tørkeskapet (man kan se det) og gummien sprakk så det ble hull..samme gjelder cherroxene i fjor vinter, de smeltet, men kom ikke hull da, men tenker at det ødlegger"membranen"?

Ang det med cherroxene så sa jeg ifra om at de ikke måtte ha så høy temperatur, for da blir skoene osv ødelagt, nå er da de to mnd gamle flunk nye støvlene ubrukelig nettopp pga dette[:o]

Nothing we can do? må bare regne med det eller? Har selvsagt gitt beskjed no om at jeg ikke vil at de skal tørke skotøyet til gutten min i tørkeskapet mer..

Ta det opp med bhg`ens ledelse.
Her er det motsatt, finner solbriller capser og div ting som ikke her hennes i hyllen.
Må bare legge de i  "hvem eier dette" kurven he he

Barnehagen kan ikke erstatte om ting blir borte. Er jo ganske mange ting å holde styr på, barna kan selv rote bort ting, og andre foreldre kan ta med feil. Derfor lønner det seg å kanskje ikke ha med absolutt det fineste dere har av tøy/sko etc i bhg. Men ta det opp med dem, bhg burde holde orden på tingene så gdt det lar seg gjøre, og ikke tørke sko på for sterk varme osv

Ang ting som forsvinner er det vanskelig for bhg å holde styr på. Men når det gjelder tørking av klær/sko i tørkeskapet er det jo de som gjør, så det må de jo kunne gjøre noe med og ta til seg når de får klager om det. Det må jo ha skjedd med noen andre sine støvler også da.

Jobbet i barnehage tidligere. Der var det et par barn som fikk ødelagt Reimadressen sin på en skrue som hadde løsnet fra et lekestativ. Dette måtte barnehagen dekke. Ville tatt det opp med barnehagen, da jeg mener sko som er blitt ødelagt i tørkeskap bør dekkes.

Ting som blir borte er ikke bhg. ansvar, men synes du skal ta opp det med smeltede støvler.

synns det  er urealistisk med erstatning...
det hadde jo vært umulig, med alt som forsvinner og blir ødelagt...

*poff*

Back
Topp