Ang klær i begravelse

Det skal vel være sort som hovedfarge - hvit bluse i en sort drakt går for eksempel an... men man bør ikke stille i rød drakt... kan selvsagt ha farge på tilbehør som sko, veske, smykker... synes jeg da

Da jeg var i begravelse, så hadde jeg svart dressjakke+ bukse. Toppen inni var hvit og svarte sko. Ville hatt mørke klær

Ok, jeg har tenkt å ha svart dressbukse, og dressjakke til, skoene er grå.. men tenke litt på toppen [:)]

jeg synes at du kan ha en farget topp, men kanskje ikke sånn knall farge, for det blir litt for "happy"? Så lenge du har jakke så er det helt greit med annet enn sort topp

Da blir det nok den svarte dressen og en topp som er grå, samme farge som skoene.
Eller en svart kjole og dressjakka utenpå.. da har jeg ikke toppe problem :)

Har alltid hvit og lilla på til begravelser. I alle fall 99,9% av gangene[8D]

Uansett: folk klær seg i masse forskjellig farger, men som oftest mørke eller neutrale farger og pene klær i begravelser.

ORIGINAL: Olive76

Uansett: folk klær seg i masse forskjellig farger, men som oftest mørke eller neutrale farger og pene klær i begravelser.

hadde kanskje sett rart ut om noen i menigheten kom med sånn prestekjole og den greia over skuldrene? [:D]

Jeg bruker å ha svart dress, hvit skjorte og svart dressjakke, svarte sko og svart veske.

ORIGINAL: lenemor

hadde kanskje sett rart ut om noen i menigheten kom med sånn prestekjole og den greia over skuldrene? [:D]

Jeg får låne en sånn [:D][8D]

Man kan ha andre farger enn svart synes jeg, bare det er litt dempede farger. Har vært i begravelse med mørkeblått og grått selv. Og du kan ha farge på toppen hvis du har svart dress synes jeg.

Hmm.. har du???

så lenge de er nøytrale må det vel være greitt. trenger vell ikke være helt lyse, men at de er pene og nøytrale er vel det viktigste.

Back
Topp