Ang kjønn

Cameleon

Gift med forumet
Ja, jeg vet alle blir glade i ungen sin uansett hvilken kjønn den har, om den har ti fingrer og ti tær, MEN:

Hvilken kjønn ønsker du deg??

Og det er lov å komme med fordeler med begge deler osv, dersom man ikke klarer å bestemme seg...! [:D]

Jeg ser fordeler med begge deler! Og selvfølgelig ønsker jeg meg egentlig ei lita prinsesse også!

Men jeg går å håper litt inni meg om dagen at det er en GUTT!
Har en storebror selv, og har egentlig alltid ønsket meg gutt først...
I tillegg har jeg et navn klart, som jeg er LIVREDD andre i omgangskretsen skal "stjele" [:D]
Tror sambo hadde syntes det var kjempe stas med en sønn som han kan lære å spille fotball osv!

Men så tenker jeg, ååå, så koselig det hadde vært med ei lita jente, mi egne lille prinsesse!

Men ja, jeg tror jeg håper litt på gutt, selv om jeg har jentefølelse! [:D]

Har litt lyst på ei lita prinsesse, for da har jeg et av hvert skjønn, også er det jo så herlig å kunne dulle opp de små pikene med rosa da[:D] Men har lyst på en gutt også, både av praktiske grunner da jeg har alt, pluss at felix og den nye sikkert han blitt gode kompiser[:)] så her er jeg så og si like gyldig altså[:D]

På en måte er jente fint fordi jeg har myyye råsa[:D] Fra snuppelura..
Men vil gjerne ha en av hver, så må vel si at jeg ønsker meg en gutt[:)]

Jeg har litt lyst på en gutt... Liker så godt navnet jeg har plukket ut til gutt så jeg håper jeg får brukt det... Hehe...
Jeg drømte faktisk en gang da jeg var lita at jeg hadde to barn... en gutt og en jente... gutten var eldst og het Per. [8D] Men det er jo ikke aktuelt å bruke det navnet da det er en onkel av meg og et søskenbarn som heter det allerede. Hehe... synes jeg ser det for meg... familien Per.... *knis*

Men sånn egentlig kommer det på det samme hva jeg får... jeg ønsker meg bare en frisk og fin unge.. Er litt redd for enkelte greier som ligger i familien... men skal ikke ta sorgen på forskudd...

sambo ønsker seg jente. han er overbevist om at de er mye roligere å lettere å ha med å gjøre enn gutter[:D]

vi har en veeeeeeeeeeldig aktiv gutt fra før[:)]

jeg blir like glad for begge deler. har ingen klar mageføleslse denne gangen, sist VISSTE jeg at det ble gutt.

det er det samme for meg, både gutt og jente er velkommen!
Det hadde vært koselig med en jente, siden vi har jentenavn allerede klar og jeg har veldig lyst å bruke den.
Men det hadde vært mest praktisk med en gutt til, siden vi har masse gutteting og gutteklær frafør. I tillegg kommer to gutter bedre overens og så er det bare gutter her i nabolaget

Vi har en gutt fra før av og kunne jeg valgt selv ville jeg vel hatt en av hver..
Ønsker meg en jente nå fordi vi har jentenavn klart (hadde det til forrige gang) og da skal hun kalles opp etter oldemødrene sine. Hadde vært stas om de hadde fått det med seg før de døde[;)]
Har ingen guttenavn klare i det hele tatt.

Men jeg er overbevist om at det kommer en gutt til. Gøy det også da[:D]

Har hele tiden ønsket meg jente, men nå, etter at jeg ble gravid kjenner jeg at det spiller ingen rolle. Har like mye lyst på både gutt og jente så dette blir spennende :) Har selv på følelsen at det blir gutt!

Back
Topp