Ang kjønn

Veron

Glad i forumet
Skal dere vite kjønne eller vil dere vente til den er født?

Selv har vi visst det med dem andre barna og ønsker derfor og ikke vite det denne gangen, hvis vi klarer. Hehe
 
Jeg vil gjerne vite kjønn. Det er vår første. Spurte barnefaren i dag og reaksjonen hans var: Nei!
Etter tre sekunder sa han Ja! Så kom det en Vet ikke. Hehe. Var veldig komisk å høre på han. Som kvinne og familieplanlegger har jeg tenkt på nettopp det å vite/ikke vite kjønn mange ganger, sambo har nok ikke tenkt på sine preferanser før jeg spurte i dag. Morsomt!
Som sagt så vil jeg gjerne vite nå med første. Med en eventuell andre, så tror jeg ikke jeg trenger å vite. :)
 
Skal dere vite kjønne eller vil dere vente til den er født?

Selv har vi visst det med dem andre barna og ønsker derfor og ikke vite det denne gangen, hvis vi klarer. Hehe

Samme situasjon som oss;)
 
Samme situasjon som oss;)

jeg har egentli ikke villet visst det med noen men mannen ville så da har jeg gått med på det. men jeg sa at hvis vi skal ha nr3 en gang skal skal vi IKKE vite kjønne så jeg gleder meg til og se om vil klarer det. hehe og ikke minst gleder meg til og faktisk se hvilket kjønn det er etter fødselen :)
 
Har ikke snakka om det enda (mannen er fortsatt usikker på om det virkelig er sant), men jeg bestemmer at vi vil vite. ;)
 
Vi visste med første. Nå vil jeg gjerne gå i spenning hele tiden. Men jeg har tendens til å være meget utålmodig, så spørs om jeg klarer å vente...
 
Jeg leker med tanken på å ikke vite ^_^
 
Har fått vite det med de 2 første, kommer nok til å ville vite det nå også :) Jeg er for nysgjerrig :p Selvom jeg har lekt med tanken om å ikke vite ;)
 
Etter første så sa vi at det hadde vært spennende med å ikke vite.. men tror nok at vi begge vil vite likevel. :)
 
Jeg er for nysgjerrig til å ikke vite det.
 
Jeg er for nysgjerrig til å ikke vite ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp