ang ketose og karbodager..

dumidalia

Gift med forumet
mannen min går på atkins, men vekttapet har stagnert veldig i det siste, selv om han er veldig flink.
så var det noen som nevnte i en forbifart at hvis man hadde en dag innimellom der man kjørte på med karbohydrater, så ville vekttapet skyte fart igjen.
er det noen som har prøvd det? funket det? han er litt skeptisk hvis det skulle vise seg å ødelegge..

han har nemlig et veddemål med broren sin.... og det har jeg veldig lyst til at han skal vinne, for da blir det klingende mynt i familiekassen [:D]

Ja, det fungerer og det er en veldig logisk forklaring på hvorfor. [:)]

Hvis han tar en eller to dager hvor han spiser ris, brød, frukt og litt annet. Så går tilbake til STRENG Atkins igjen. SÅ komme forbrenninga seg igjen for fullt [:D]

takk for svar.
han tok sjansen på lørdags kveld og søndag formiddag, så får vi se hva som skjer.. 

hei quebec!
nå går vekta hans nedover igjen, og han har bestemt seg for å ha en karbodag i uka.
vet ikke om dette gjelder alle, men det skader ikke så ille å prøve uansett.

lykke til [:)]

ORIGINAL: dumidalia

hei quebec!
nå går vekta hans nedover igjen, og han har bestemt seg for å ha en karbodag i uka.
vet ikke om dette gjelder alle, men det skader ikke så ille å prøve uansett.

lykke til [:)]

så bra at dere fant en løsning da[:D]

spiste ris til middag, et par skiver, og resten drakk han..... [:D]
nei, er nok ikke lurt å kjøre i seg sjokolade og snop. mannen min gjorde det engang før, helt i begynnelsen og han sa at det var det verste søtsuget han hadde hatt...

Back
Topp