Ang Ketolyse, lavkarbo, atkins, fedon etc

LeneChr

Forumet er livet
Vet denne bør på slankeforumet, men der svarer jo ingen[8|]
 
Hva anbefaler dere av "diett"?
 
Jeg vil ned i vekt og jeg vil ned NÅ![:D]
Og nei, det fungerer ikke med å "bare" kutte ut brus og godterier og trille turer.
 
 
Reductil![:D]
Ellers har jeg hørt om mange som går ned veldig raskt med ketolyse.
 
grete roede er et sunt alternativ med sunn norsk mat.... går ned gradvis men blir der iforhold til dietter
 
Ketolyse! Ingen tvil! Har gått på denne i over 4 uker nå, har tatt av nesten to kg per uke. MEN jeg syns kostholdet der blir ganske ensformig. Blir møkklei av ting...
 
ORIGINAL: Tyren85

grete roede er et sunt alternativ med sunn norsk mat.... går ned gradvis men blir der iforhold til dietter
om man orker veie pålegget som skal på hver skive i starten[8D] Grete roede har ikke vært noe for meg i det heletatt...!

Jeg føler hellere at det har hjulpet med reductol! Fordi at i mitt tilfelde har holdet mitt stilt seg inn på matmodus, og gjerne spise mat hele tida. Siden jeg begynte på disse pillene har mat ikke fått like stort fokus, hvilket resulterer i at jeg spiser mindre og går ned stille og rolig. Om jeg går opp igjen etterpå tviler jeg på...! Nå har jeg veid det samme i mange mnd(før pillerne), og før graviditeten veide jeg det samme hele tida.
 
ORIGINAL: blomsten min

ORIGINAL: Tyren85

grete roede er et sunt alternativ med sunn norsk mat.... går ned gradvis men blir der iforhold til dietter
om man orker veie pålegget som skal på hver skive i starten[8D] Grete roede har ikke vært noe for meg i det heletatt...!

Jeg føler hellere at det har hjulpet med reductol! Fordi at i mitt tilfelde har holdet mitt stilt seg inn på matmodus, og gjerne spise mat hele tida. Siden jeg begynte på disse pillene har mat ikke fått like stort fokus, hvilket resulterer i at jeg spiser mindre og går ned stille og rolig. Om jeg går opp igjen etterpå tviler jeg på...! Nå har jeg veid det samme i mange mnd(før pillerne), og før graviditeten veide jeg det samme hele tida.

 
man må jo ikke være helt ekstrem og veie pålegget..
jeg har gått der og veide aldri maten min men gikk ned en god del... det viktigste er å få motivasjonen til å ville gå ned i vekt, det fikk jeg der
 
He he, reductil skal det nok hardt gjøres at jeg får. Men vurderer sterkt ketolyse. Trenger man alle disse pillene og sticksene? Kan man ikke heller bare gå på lavkarbo e.l.?
 
ORIGINAL: Tyren85

ORIGINAL: blomsten min

ORIGINAL: Tyren85

grete roede er et sunt alternativ med sunn norsk mat.... går ned gradvis men blir der iforhold til dietter
om man orker veie pålegget som skal på hver skive i starten[8D] Grete roede har ikke vært noe for meg i det heletatt...!

Jeg føler hellere at det har hjulpet med reductol! Fordi at i mitt tilfelde har holdet mitt stilt seg inn på matmodus, og gjerne spise mat hele tida. Siden jeg begynte på disse pillene har mat ikke fått like stort fokus, hvilket resulterer i at jeg spiser mindre og går ned stille og rolig. Om jeg går opp igjen etterpå tviler jeg på...! Nå har jeg veid det samme i mange mnd(før pillerne), og før graviditeten veide jeg det samme hele tida.


man må jo ikke være helt ekstrem og veie pålegget..
jeg har gått der og veide aldri maten min men gikk ned en god del... det viktigste er å få motivasjonen til å ville gå ned i vekt, det fikk jeg der
hvorfor jeg gikk ned skjønner jeg ikke... spiste både kake og annet mens jeg gikk på dette[8D] og jeg veide ikke pålegget, men alle andre på gruppa gjorde det![&:]


lenehr- reductol er ikke det samme som reducil... reduktol får du tak på på helsekost og koster langt fra like mye, men om du ikke får reducil trenger du nok ikke reductol heller[8D] (trene?) hehe lykke til med vektreduksjonen![:)]
 
blomsten_min: Oki, hva slags piller er det da?[:)] Trene ja - overskudd hva er det? Får ikke mye søvn jeg vettu. Men skal skaffe meg treningsapparat hjemme nå tenkte jeg.
 
Står litt om de her:
http://www.helsekostshop.no/site/maler/standard/standard.asp?case_vis=artikkel&artikkelid=98
http://previcare.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo_prnt.aspx%3fplid%3d329%26noprice%3dtrue&plid=329&noprice=true

Jeg føler selv at de hjelper, men det tar da litt tid å komme inn i rytmen... blir fortere mett og kjenner når man ikke trenger mere mat.
Jeg vil spise hva jeg vil når jeg vil, derfor funker disse bra på meg for uansett blir det et langt mindre inntak.

Jo, leste litt om det før ang erfaringer.. og som mange andre ting er det slikt at enten funker det ellers funker det ikke.
 
Tusen takk[:)]
 
Tror nok det blir ketolyse. Noen med erfaringer her?
 
Jeg har prøvd ketolyse diette, suppedietten++++ gikk ned men gikk opp igjen.
 
Begynte på reductil og trening, og endelig har jeg begynt å gå ned på en fornuftig måte. Helt ærlig har jeg liten tro på dietter og kurer som gir deg rask vektnedgang, fordi du kan ikke leve på disse kurene og diettene hele livet.
 
Da har har jeg mer tro på å gjør endringer du kan leve med. Spis sundt og fornuftig, unn deg det meste men begrens inntaket av mettet fett og sukker. Til alle måltider så tenker du på at du skal få i deg litt av alt, proteiner, fett og karbohydrater. En fin regel til middag, er en knyttneve med proteiner (kjøtt, helst magert), en knyttneve med karbohydrater (potet/ris/pasta), en liten dæsj saus kan du unne deg, men prøv å hold deg til sauser med lite fett i, grønnsaker kan du spise ubegrenset av, så for å bli mett så peiser du på med grønnsaker.[;)]
 
Dette kan hele familien være med på, bare at de som ikke skal ned i vekt kan spise mer, og du slipper å måtte lage en middag til deg og en middag til de andre.
 
Også må du holde deg aktiv, har du liten tid til trening kan du kjøpe deg ankel vekter og ha på armer og ankler når du går tur og gjør husarbeid. Og du kan ta noen sit up og et par knebøy og utfall på stue gulet, trenger ikke å bruke mer enn rundt 10.min
 
Ja, jeg "jukser" siden jeg bruker reductil, men siden jeg faktisk nå går ned, så er det mye lettere for meg å ha fokus på endringene jeg gjør, det er lettere å finne motivasjon til å trene og det er lettere å tenke over hva jeg spiser og hvor mye. Så når jeg syns jeg har kommet godt inn i trening og kostholds endringene, så skal jeg slutte på reductil, selv om jeg har mange kilo igjen til målet.
 
Lykke til, håper du når målet ditt![:)]
 
Kan jeg spørre hva ketolyse er for noe?
 
ORIGINAL: Tackoma

KETOLYSE...har gått ned 5 kg på 2 uker[:D]

 
Oi oi, det vil jeg også. Hva er ketolyse, hva må jeg gjøre???
 
Meesana: Tusen takk for flott svar[:)] Jeg er enig i at disse diettene ofte ikke fungerer over tid. Det er jeg selv et levende bevis på. Det er bare det at jeg trenger noe for å komme i gang og få opp motivasjonen, for så å forhåpentligvis klare å endre kostholdet og livstilen. Du gir mange gode råd som jeg skal prøve å følg. Tusen takk og lykke til selv i din "kamp" mot kiloene[:)]
 
ORIGINAL: Tackoma

KETOLYSE...har gått ned 5 kg på 2 uker[:D]

 
Kan du fortelle litt om hva du spiser og gjør? (Disse pillene o.l.)[:)]
 
Back
Topp