ang julesamvær med små barn

x1xLilly86

Elsker forumet
er det noe lov ang julesamvær når barna er helt små?? altså, pappan begynte å tulle idag om at han skulle ha guttungen alene neste jul, og jeg denne jula... men jeg klarer ikke å tenke tanken på å ikke ha han i jula når han er så liten!!!
hadde egentlig en bestemmelse om at vi skulle dele denne jula hvertfall, men nå har han vel ombestemt seg da...
han har gjort oss så mye vondt, og nå skal han komme å ta fra meg ungen min på julekvelden... faen, som jeg hater han nå altså!!![:(]
 
Finnes nok ingen lov på deg tror jeg.
 
Neste år er han jo mye større. Vi skal ha det på den måten. Jeg denne julen, også skal ho til pappaen sin neste jul.
 
Jeg vet at det er ekstra vondt å sende fra seg barnet sitt, til et menneske som har gjort deg mye vondt. Er han flink med Nicklas? Er Nicklas trygg på han?
 
Det er nå sånn at så lenge far har vanlig samvær, så har han annenhver jul og påske. Vet jo ikke hvilken samværsordning dere har.
 
I hvertfall: Jeg vet det gjør vondt!! Det er enda en god stund til....!
 
Nå har ikke jeg fått enda da, men hun kommer vel snart ut håper jeg. Jeg skal ha henne i jula og neste jul. Hva som skjer etter det, det vet jeg ikke.
 
pappan skal ha hu to dager nå i jula.. synest det er helt jævlig å senne ho avgårde!! er 3 timer å kjøre da.
så det er liksom ikke nabon [:'(] Men neste år blir det verre, da julaften hos han og siste del hos meg..
tror jeg må skaffe meg en jobb annenver jul[:(]
 
Back
Topp