Ang julekort??

Ju9ta

Forumet er livet
Lurer meg på om dette skal være d siste året jeg i d hele tatt gidder å sende ut julekort til kjente og nære..[:@][:-]
Fra og med neste år,så skal kun de jeg bruker å få kort fra, få kort tilbake..

Er jo kjedeli å bruke penger på å sende rundt julekort, og ikke få noen tilbake..[&o][&o] Får ikke så mye som en takk engang fra de fleste..[>:]

Nææh,dette er siste året..

Hmmm... Syns det er så koselig, jeg!!! Men jeg har ikke sendt ut julekortene enda.. kun 2.. Er ikke ferdig med alle heller, lager dem selv.. [;)] Bryr meg lite om jeg får tilbake, er bare så glad i å gi, jeg.. [:)]

Heilt enige der! i år så har vi kun sendt til folk vi har fått i fra.. gidder ikke å sende rundt til masse vis av folk når dem ikke gidde å sende noe tilbake eller ett takk som du sier

Godt d er flere som er enige med meg..[:)]

ORIGINAL: barehege

Hmmm... Syns det er så koselig, jeg!!! Men jeg har ikke sendt ut julekortene enda.. kun 2.. Er ikke ferdig med alle heller, lager dem selv.. [;)] Bryr meg lite om jeg får tilbake, er bare så glad i å gi, jeg.. [:)]
(men nå er det sån ca hvert 3 år jeg sender ut julekort,kommer helt ann på om jeg gidder,hehe)

Hmm..Har ikke sendt ut julekorta enda, mon tro om jeg skal drite i halvparten..[:-]

nei guri d forstår jeg... var d ikke så at d skrev julebrev da??? lag en liste over hvem du fikk med i år og send til de neste år[:)][:)]

Hehe.. Ser jeg er veldig forskjellig fra dere.. [:D] Jeg har snart lagd ferdig 60/70 julekort jeg nå.. Og sa til samboer: Håper vi ikke fåt så mange tilbake!!! hehe.. Når jeg har fått litt flere julekort, skal jeg vise dere hva jeg gjør med dem.. (nytt av året..) [;)] fått 3 hittill..[:)]

Back
Topp