Ang julegaver

gull nr.3

Glad i forumet
Vi skal lage fotokalender i julegave til besteforeldre og oldeforeldre i år. Det var en veldig populær gave i fjor. Er det noen fler som skal lage dette? Evt. hvor bestiller dere fra da?

hei. jeg pleier å bruke japanphoto [:D] de har et program på siden du kan laste ned..trenger ikke være online for å lage. å du kan lagre og jobbe videre en annen dag.
[:D]

Jeg har laget et utkast inne på fotoknudsen, den synes jeg ble veldig fin! En innbundet bok med innskripsjon på forsiden, "Til besta og besten", og masse fine bilder fra høydepunkter i året som har gått. Syntes ikke det ble så dyrt heller, ca 300 kr. Men jeg vet ikke om den er bedre eller dårligere enn de andre man kan velge, da. Sidene i boke ble iallfall kjempefine [:)]

Jeg lagde sånne fotobøker til besteforeldrene ifjor, bestilte på fotoknudsen.. Veldig fornøyd med de..

Jeg har laget kalendere på Eurofoto. De ble veldig fine og jeg er kjempe fornøyd! [:D] Før har jeg brukt FotoKnudsen, men synes Eurofoto hadde bedre foto kvalitet. [:)]

var det kvaliteten på papiret som var bedre på eurofoto? Eller selve bildene? Jeg har som nevnt laget et utkast hos fotoknudsen, men ikke bestilt den ennå. Lager heller en ny på eurofoto da, om den er bedre [:)]

Back
Topp