Ang. julegaver.

Malenemamma

Glad i forumet
Svigermor har røpet for oss at vi får en dyr, flott vinterdress til Malene fra onkelen hennes!
Åden er str 80, men vi har en i str 74 som kommer til å vare ut den sesongen her, å hun trenger jo ingen vinterdress i sommer[8D]

Skal jeg si på en fin måte at de kanskje kan kjøpe noe annet? Eller bytte den i en str så den passer neste sesong?

Snuppa er liten for alderen og dressen er litt stor i str, å hun fyller 1 år i Mars[:)]

ORIGINAL: Malenemamma

Svigermor har røpet for oss at vi får en dyr, flott vinterdress til Malene fra onkelen hennes!
Åden er str 80, men vi har en i str 74 som kommer til å vare ut den sesongen her, å hun trenger jo ingen vinterdress i sommer[8D]

Skal jeg si på en fin måte at de kanskje kan kjøpe noe annet? Eller bytte den i en str så den passer neste sesong?

Snuppa er liten for alderen og dressen er litt stor i str, å hun fyller 1 år i Mars[:)]

Hvis den ikke er kjøpt inn enda så ville jeg sagt at dere trenger noe annet eller større str. Er den allerede kjøpt inn så ville jeg bytta str når jeg får den[;)]

Snill onkel hun har da[:)]

ORIGINAL: mammantTS

ta den med i butikken og bytt den i en større størrelse[;)]

Kan du ikke bytte den selv? Få en til gode lapp i butikken og kjøpe noe annet som passer bedre?

ORIGINAL: RedElf

Kan du ikke bytte den selv? Få en til gode lapp i butikken og kjøpe noe annet som passer bedre?
Joda, jeg tenkte heller at onkelen hennes ville ha gleden av å kjøpe noe hun faktisk trenger, eller kan bruke fra hun har fått det!
Men vil ikke virke utakknemlig![;)]

Back
Topp