ang julegaver....

M&M2014

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er jeg kravstor når jeg mener at det ikke skal bli gjort forskjell mellom barnebarn?!

Faren min har vært med amme dame i 20 år, og hun er kjempe koslig. Det er hun som kjøper alle gaver (de har felles økonomi!), men hun kjøper for ulik sum til dattera til sønnen sin, og til sønnen min. Jeg trur det fort kan bli litt sårt at min sønn får gaver for ca 200-300,- kr mens hun fort kan bruke 1000,- på gaver til henne.

Eller er jeg barnslig? Jeg får uansett ikke gjort noe med et heller[&o]

Er vel bare sånn noen mennesker er desverre[:)]

Mormoren til ei venninne gjør stor forskjell på hun og broren.
Broren fikk 20 000kr i konfirmasjonsgave, hun fikk 500kr...[:-]

Nope, du er ikke barnslig. Spiller ingen rolle hvor stor sum man bruker men at man ikke bruker likt på "barnebarna" er en forbaska uting! Jeg tåler overhode ikke forskjellsbehandling. Og hvis hun kjøper til begge barnebarna fra begge to... [:@][:@]

Jeg hadde også reagert på det, så lenge det er fra begge to!

ORIGINAL: Azoria

Nope, du er ikke barnslig. Spiller ingen rolle hvor stor sum man bruker men at man ikke bruker likt på "barnebarna" er en forbaska uting! Jeg tåler overhode ikke forskjellsbehandling. Og hvis hun kjøper til begge barnebarna fra begge to... [:@][:@]

Kjøper fra begge ja[>:]

Jeg hadde ikke syntes at det var riktig. Men om du bør si noe eller ei, kommer jo litt an på hva slags forhold u har til faren og stemoren din.

Hadde det vært en av mine foreldre, så hadde jeg spurt om det var meningen at det skulle være slik.

Jeg synes ikke det er smålig, da det ikke er gaven du klager på, men forskjellsbehandlingen.

ORIGINAL: *sue

synes ikke du er barnslig...vel, man kan ikke alltid få likt her i verden, men julegaver burde man få til rundt samme prisen...Jeg og samboer fikk med 4 flakslodd i julegaven våres fra mine besteforeldre, så vi skulle få likt som søstrene mine[:)]

Jeg bryr meg ikke om prisen, men at det skal være sånn noegenlunde likt![:)]

her er det sånn også...
"mormor" som er inngiftet, men alikavell har vært min "mormor" siden jeg var født, - er veldig rar på det der [&:]
lenge var det bare meg og min søster, men for noen år siden, - så kom det noen "ekte" barnebarn inn i familien...
dem får ALT! og mer til.... mens jeg og min søster er liksom ikke så viktig lengre...
vi ble jo eldre og da så... men så kom jo småen... altså hun ble "oldemor" -tenkte kansje det var stas, - og at hun liksom ble på likt med de "ekte" barnebarna... men nejda... her er det FORSKJELLSBEHANDLING på det verste...

jeg føler så med deg - og de små... men det er liksom fint lite å gjøre med det... man må bare godta det

Back
Topp