ang julegave

CharterHedda

Gift med forumet
Hva vil du aller helst IKKE få i julegave?

Hmmm...noe jeg ikke ønsker meg[8D] Pleide alltid få noe crap av mormor og morfar som hun hadde funnet i kjelleren..feks en porselens katt..jippiiiii[&o][:D] Men tanken som teller da[8D] Når storebror min fikk slike gaver så skøyt han de med luftgevær...hehe[:D]

Jeg vil ikke ha tankeløst nips. Type t-lysholdere fra Nille kan jeg være spart for. Jeg har det i hus altså, jeg vil bare kjøpe det jeg liker selv! Det er ingen omtanke bak det er bare for å lage ei pakke. Og da er det bedre å la være. 

ORIGINAL: Labambie

Jeg vil ikke ha tankeløst nips. Type t-lysholdere fra Nille kan jeg være spart for. Jeg har det i hus altså, jeg vil bare kjøpe det jeg liker selv! Det er ingen omtanke bak det er bare for å lage ei pakke. Og da er det bedre å la være. 

ENIG[:D]

Nips og dilldall bli jeg ikke gla for! Det går rett i containeren.... Jo jeg vet det er en gave, men uansett så orker jeg ikke å ha huset full av ting som står å støver ned. De som kjenner meg kjøper ting jeg virkelig vil ha istedengfor. [;)]

pyntegjenstander..
rosa sengtøy[:'(]

vel, fikk tidenes jævligste gave i fjor.. den inneholdt
4 rengjøringskluter
slikkepott
pepperkakeformer(utstikkere)
elg servietter
en refleks
en metallsåpe
hårstrikk'
oppvaskbørste
tannbørste
2 sugerør
1 truse...

tidenes mest bedritene gave fra en venninne[:'(] og det var ikke en type tullegave hgeller..

i rekken av ting jeg har satt mindre pris på kan det nevnes servietter (3 år på rad!!!), juleduk, oransje telysholdere og en gyngende julenisse fra Nille... Så sånt kan jeg godt stå over, utakknemlig som jeg er[8D]

vin... hele familien min vet jeg ikke drikker vin, men likevel får jeg det i gave av noen....

dytt...

Får alltid 100 forskjellige småting av mormor og morfar. I stedet for 1 skikkelig, nyttig ting som jeg kan ha nytte av[:D] Er OK det altså, men det er ofte ting jeg ikke har bruk for[;)]

De som gir meg 1 håndkle, tar gjerne imot håndkler til jul men ønsker da vertfall 2 like da[:D]

vil bare ha det jeg ønsker meg eller trenger... Svigerbestemor gir alltid tull vi ikke trenger, feks duker som "gamle damer har" sengetøy som ikke passer til dynene, tallerken som vi har 10000 av fra før osv.. ;)

Tallerkner og div som folk tror vi skal begynne å samle på[8|] spør så finner de ut av vi allerede samler!

Sengetøy og laken.. fikk 5 laken i fjor[8|] duker og håndkler og nips er kjipt.vil kjøpe ting jeg liker selv!

Back
Topp