ang jul..

Bebibooms

Gift med forumet
hvor skal dere feire i år...?? hvem med?

vi skal vere hos svigers... gruer meg, har feriet jul der før,helt ok, men høygravid... usj.... er ganske lang reise jah... skal feire hos mamma og pappa neste år tenker jeg... så blir d egen jul...[:D]

jeg har ikke helt bestemt meg enda. Spørs litt hvor mye jeg jobber i jula. Får jeg noen dager fri vil jeg til stockholm å feire med pappa. Hvis jeg ikke får til det veit jeg ikke hva jeg skal gjøre. Enten være i mysen med slekt, eller hos sambo sin familie. Siden vi gifter oss til sommern, ser jeg på dette som siste jula vi kan feire uten hverandre, så jeg prioriterer min egen familie framfor hans denne jula

Hehe... Skjønner greia med reising høyravid, ja[&:] Men det blir nok fint likevel.. Jul er jo stas uansett hvor man er!

Vi skulle egentlig feire på hytta på Kvitfjell i år igjen (gjorde det i fjor for første gang), bare oss tre[:)] Det er den beste julen noen av oss har hatt!

Meeeeen, så fikk Stian dårlig samvittighet for familien sin, som bare skal være hans foreldre og den ene broren hans i år (pleier å være over 10 stykker, men faren til Stian ville ikke reise bort dit de pleier i år). Så da blir det tur til Søgne på oss. Blir helt sikkert bra det også, men kan selvsagt ikke måle seg med eventyrjul på Kvitfjell[;)]

Neste år blir det nok jul hjemme hos oss med oss fire (om alt går som det skal[;)]), og så inviterer vi nok mamma og samboeren hennes og en kamerat av dem som de pleier å feire med...

hjemme hos mamma og pappa, bor 5 min unna med bil... [;)]

Vi feirer jul her hjemme. Mamma og pappa og lillebror kommer til Norge for å feire med oss[:)]. Og min mor sin søster og hennes datter på 19 bor i Oslo så nå har vi invitert dem å feire med oss også - siden de ellers bare blir to alene[:)].

Gleder meg virkelig virkelig mye[:)]

i år skal vi være sammen med sambo sin familie, hos søteren hans med resten av slekta, blir koselig, 5 min å gå[:)]
i fjor var vi hjemme med svigers og mamma og pappa, kjempekoselig det også, så hvert 3. år blir det her hjemme.[:)]
ååååå gleder meg til jul[:D]

Vi vil helst bare være hjemme, så vi invitere de som vil hit. I år kommer svigers, mamma, mormor og min søster med guttungen.[;)]

Koselig med masse familie!!!

i år skal vi til mine foreldre[:)]

Synes det er best, jul hos hos svigers er liksom ikke helt jul[8D]

Vi skal feire jul hjemme med mamma, pappa og min bror:) 

vi skal begynne å feire jul hjemme våre[:)]
faren min bor i sarpsborg, eirik sine i bergen, og mamma i hedmark, så blir litt slit å måtte reise hver jul for å fordele oss.
så da begynner vi heller våre egne tradisjoner her hjemme, så kan de som vil, komme hjem til oss[:)]

ORIGINAL: Charaina

i år skal vi til mine foreldre[:)]

Synes det er best, jul hos hos svigers er liksom ikke helt jul[8D]

Back
Topp