Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SÅ bra du dobbel sjekka, er jo ditt valg hvor du vil gå. hørtes ikke ut som han hadde særlig peiling nei..Gullet2012 skrev:
Er det legen som henviser til jordmor? Pleier man å gå til begge deler? Jeg har bare vært hos fastlegen og har ikke savnet noe. Med det er første gang for meg så jeg vet jo egentlig ikke. Hva gjør man hos jordmor?helene7 skrev:
Er det legen som henviser til jordmor? Pleier man å gå til begge deler? Jeg har bare vært hos fastlegen og har ikke savnet noe. Med det er første gang for meg så jeg vet jo egentlig ikke. Hva gjør man hos jordmor?helene7 skrev:
Spurte på legekontoret om jeg skulle gå til Jordmor, så sa de at det var kun førstegangsfødene som fikk...Krøllo skrev:
Det var iallefall ikke sant, for når jeg ringte Jordmor fikk jeg time i uke 24. Glad jeg ringte og dobbeltsjekket, for min lege er ikke akkurat proff på svangerskap...
Flergangsfødende skal ikke til jm før i uke 28?vesla87 skrev:
Jeg ringte og bestilte time, og sa jeg ønsket å gå til hun samma jeg hadde sist, og ble satt opp på time allere i uke 15 så skal dit i neste uke. De sa ingenting om å vente til 28.
hmm.
Krøllo skrev:
Flergangsfødende skal ikke til jm før i uke 28?vesla87 skrev:
Jeg ringte og bestilte time, og sa jeg ønsket å gå til hun samma jeg hadde sist, og ble satt opp på time allere i uke 15 så skal dit i neste uke. De sa ingenting om å vente til 28.
hmm.
Nei i uke 24 fikk jeg beskjed om.