ang jordmor time

vevina

Forumet er livet
har første jordmor time om noen uker, og lurer litt på hva som skjer, får jeg høre hjerte lyden??  er ca 10 + 5 når jeg er der.

og, har dere med dere den kommende far på jordmor timer??? hva er vanlig?

Ikke vært til første kontroll hos legen engang jeg [8D] 
skal når jeg er 9+4 [:)]
men glemte helt å svare på spm, tror ikke mannen skal være med dit, tror jeg vil gå alene [:)]

Forrige svangerskap gikk jeg annen hver kontroll hos lege og jordmor. Samboer var bare med hos jordmor, det var bare der vi fikk høre hjertelyden og sjekket barnet, og hadde samtaler. Legen sjekket bare urinen og meg, så det var ikke noe spennende for samboer å være med på. Fikk høre hjertelyden til barnet hver gang vi var hos jordmor etter uke 12. Det var veldig fint!  

Sist hadde jeg med mannen på alle kontroller, vi får se hva han klarer denne gangen, første timen får han neppe vært med på, det er i ferien, så han må passe guttungen.

Å gå høre hjertelyden så tidlig er nok høyst usikkert. Jeg fikk høre på første jordmortime, men da var jeg 12 uker.

nå har jeg første legetime ca 9 uker, og skal visstnok til jm rundt 17 uker, så da får jeg nok høre hjertelyden på andre kontroll, men det er jo omtrent da det er UL...

blir vel sånn ca annenhver gang jordmor lege her å, har vært hos legen (litt tidlig har jeg jo skjønt hehe), også fikk jeg time hos jordmor, så er det vel ord. ul. så lege ca i uke 22, hvet ikke om jeg skal til jordmor noe føre det..............

nei var redd jeg ikke fikk hørt hjerte lyden [&:] hadde håpet på det, så jeg ikke måtte gå helt til uke 17 for å finne ut om alt var bra der inne! er jo redd for at det er noe galt[&:]

Jeg hadde mannen med på noen kontroller hos jordmor, så det gjør du som du vil[:)] Første kontroll hos henne var jeg 15 uker og da fikk jeg høre hjertelyd. Det er nok kanskje litt tidlig i uke 10 ja..

Back
Topp