oktober08
Glad i forumet
fikk 4 rette på onsdag tror eg det var i jokeren, på nrk. summen var 2200. men er de i rekkefølge lr er det uansett bare du har 4 rette av de 5? .. har ikke fått noe innpå spillekortet enda, og har kjøpt sete til snupp, for alle penger eg har, siden eg vant jo 2200kr... hmm.kan være det bare tar lang tid pga nyttår osv???
noen her som har vunnet før. og vet noe om dette??
-------------------------------------------------------------------------------------------------
da har eg kommet meg innpå på min side. trekningen var jo på onsdag, og eg har kun lørdager! [:(] men de trakk jo ikke 2juledag, så derfor trodde eg det var "lørdagen" de trakk på onsdag, men de har visst trekninger på onsdag og [:(][>:][&o] jaja.................
noen her som har vunnet før. og vet noe om dette??
-------------------------------------------------------------------------------------------------
da har eg kommet meg innpå på min side. trekningen var jo på onsdag, og eg har kun lørdager! [:(] men de trakk jo ikke 2juledag, så derfor trodde eg det var "lørdagen" de trakk på onsdag, men de har visst trekninger på onsdag og [:(][>:][&o] jaja.................