Ang. jobb

ToPåVei

Betatt av forumet
Jeg har tatt skrittet fullt ut og endelig sagt opp jobben
som hjelpepleier.
Var på intervju i går på et tannlegekontor. Det er bare fast to dager i uken, og det var ikke mulighet for mer. Jeg kunne virkelig tenkt meg den, men er redd for om det blir vanskelig å finne en jobb til som kan passe med de dagene som er ledig.
Hadde dere takket ja til den jobben, og satset på at dere fikk en deltidsjobb til? Jeg er redd for at jeg taper så mye penger på det, og ikke vil tjene nok hver måned. Jeg kan alltids ta ekstravakter på sykehjemmet, men vil helst slippe det da jeg er så utbrent av det yrket.
Eller hadde dere takket nei og satset på en fulltidsjobb på et sted?

veldig veldig vanskelig... spørs hva annet som er ledig rundt deg da!? Og hva annet kunne du tenke deg...?
Er det mulighet for mer etterhvert på tannlegekontoret?
Jeg hadde sjekket litt jobber rundt der du kunne tenke deg å jobbe... og er det ikke så mye ledig så tror jeg at jeg hadde satset på å ta disse to dagene i første omgang..!.. men veldig veldig vanskelig!!!
Håper du finner ut av det!!
Lykke til!

Jeg har søkt på flere jobber, men ikke hørt noe enda. Søknadsfristen har akkurat gått ut på de.
Det var ikke mulighet for mer på tannlegekontoret. Jeg syns det er veldig vanskelig. Jeg har jo prøvetid på 3 mnd uansett, så funker det ikke kan jeg jo alltids slutte der.

Jeg er litt i samme situasjon som deg, jobber kun noen dager i uka.
Ser etter mer jobb, for trenger mer penger enn hva de dagene gir av inntekt. Og til nå har jeg ikke vært så heldig, de fleste jobber ønsker jo at man er tilgjengelig hele uken.
Har også sett på jobber hos vikarbyråer, men også der søker de først og fremst folk til full uke.
Men kan jo finne noe, men vet aldri.
Du må gjøre hva du føler er riktig.
Jeg vil ikke råde deg til noe som helst, for kanskje er denne tannlegejobben akkurat det du trenger?
Eller ikke?

Lykke til med valget! [:)]

Back
Topp