ang. jobb

jobbsituasjon?

• Antall som har svart
    20

Finnsikkemer

Forumet er livet
åssen er formen jenter? er dere i full jobb eller sykemeldt?

Jeg har gått 100% sm siden julen. Først pga sv.skaps kvalme, og nå pga andre problemer som ikke lar seg løse på jobb. Skriver ikke så mye her siden jeg har flere kjenninger her inne som sniker ;)

jobber 100%

Har nettopp vert sjukemeldt 100% og begynte på jobb igjen mandag som var.. Om det var heilt lurt er eg usikker på, har så vondt i kors ryggen!

Jobber 100%
Synes det er slitsomt til tider pga kvalme og trøtthet men det blir bedre og bedre for hver dag.

100% sykemeldt her... vet heller ikke om jeg kommer meg tilbake i jobb heller...

Jobber 100%, men sliter veldig med bekkenet allerede. Må se hvordan det utvikler seg, og får heller vurdere å redusere jobbingen litt etterhvert hvis det går helt galt.

Jeg har bare 27% stilling. Jobber på SFO. Jobber mand til fred altså. Er sykemeldt til den 17 denne mnd. Da har jeg vært borte i 3-4 uker.

Jobber 100%

Jobber det jeg alltid har jobbet. Har fått litt tilrettelegging, men jobber samme antall timer som før :)

Jobber fullt og har egentlig ikke mulighet til noe annet. :/ Var sykemeldt i hele fjor nesten, begynte på jobb igjen 17.januar. Og da kan jeg med andre ord ikke være sykemeldt igjen før om 6 mnder, utenom arbeidsgiverperioden. Tror det kan bli veldig tøft, men heldigvis i ok form så langt.

Back
Topp