Ang jobb...

LuringNr3

Gift med forumet
Okei, jeg har jo fått jobb som tilkallingsvikar på en skole, jobber med 6. og 7. klasse.
I utgangspunktet hadde jeg jo lyst til å jobbe i barnehage, men har ikke fått noe tilbud.
Idag ringer de fra Adecco og lurer på om jeg vil være tilkallingsvikar i en barnehage... Men det er jo gjennom Adecco... [8|]

Huff, veit ikke hva jeg skal gjøre, jeg. Tips?

Si ja takk begge deler [:D]
Om de krasjer så tar du den som kom med vakta først [;)]

Eller går det kanskje ikke det? [8|]

ORIGINAL: t0mmelise

Si ja takk begge deler [:D]
Om de krasjer så tar du den som kom med vakta først [;)]

Eller går det kanskje ikke det? [8|]

Tenkte det samma [:D]

Jeg hadde i alle fall IKKE sagt opp jobben på skolen!! Det er sikkert og visst.
Å være i bemanningsbyrå er mye mer usikkert i forhold til å være ansatt ute de byråene.

Ta begge du. Du MÅ tross alt ikke ta alt de tilbyr :P

Enig med Trone.

Er det stor forskjell i betalingen da? En kollega av meg jobber gjennom Adecco og hun sier hun tjener mye mindre enn om hun hadde funnet jobben selv. Adecco skal jo også ha litt penger..

Ta begge 2. Er som regel bedre betalt på jobber utenom vikarbyrå

Som de sier over "Jatakk begge deler". er du tilkallingsvikar så ringer de jo når de trenger deg. Du kan være åpen med de heile tida om at du har to jobber og at det er første mann til mølla[:)]
Da blir de gjerne litt ivrigere etter å booke deg litt lenger frem i tid også!

ORIGINAL: Trone

Jeg hadde i alle fall IKKE sagt opp jobben på skolen!! Det er sikkert og visst.
Å være i bemanningsbyrå er mye mer usikkert i forhold til å være ansatt ute de byråene.

Ta begge du. Du MÅ tross alt ikke ta alt de tilbyr :P

Signerer denne! Var som jeg skulle sagt det sjæl-

ikke så ille og jobbe gjennom vikarbyrå :) du forhandler deg jo til Lønn.. dem er som regel flexibel, hvertfall dem jeg jobba gjennom! adecco også har jeg hørt..

mye mer usikkert, men du har jo jobben så lenge bhg vil ha deg, er evt ikke adecco som tar deg ut..! :)

men hadde nok heller ikke gitt opp skole jobben, mer jobb da[:)]

Da ser det ut som at jeg har 40% stilling på skolen fram til sommeren. Så skal jeg på intervju på Adecco på onsdag [:)] Ser ut som det ordner seg [:)]

Back
Topp