Ang "jeg er så høy, hva skal jeg veie" trådene

Slappfisk med to små

Glad i forumet
Kan dere ikke bare slutte med de trådene? En på 165 kan veie 75 kg uten å se stor ut, samtidlig som en som er like høy kan være lettere, men ha mindre flatterende flesk slik at h*n ser større ut enn h*n er....

Det er UMULIG å si hvor mye feks jeg bør veie ved å gi ut denne infoen: "Jeg er 168 høy..."[:-]

Om dere er så nervøse for at dere er for lette eller tunge, kom dere til en ernæringsekspert eller lege!!![&:][&:]

Dette er det teiteste jeg har vært med på[:@]

*og hormonene raser[8D]*

Faktisk enig.

Det finnes ingen fasit!

Jogg til du føler deg bra, så stopper du... uansett hvor høy du er.

Ja, jeg er egentlig enig.. Bare man føler seg vel med seg selv så er det viktigest mener nå jeg [:)]

Ja, jeg er egentlig enig.. Bare man føler seg vel med seg selv så er det viktigest mener nå jeg [:)]

så lenge man tives med kroppen så er det det viktigste
så lenge man ikke er syk tynn eller syk overvektig

ORIGINAL: Lissyjane

Takk[:D] Akkurat hva jeg tenkte men ikke turde skrive[8D][:D]

Hehe, må innrømme jeg var litt nervøs for å bli nedstemt når jeg kom med denne tråden, men ser ut som at det er flere som tenker i samme baner[:D]

Jeg åpner ikke de trådene en gang, synes det er latterlig og barnslig! Skikkelig 16 år: "synes-du-jeg-er-feit-liksom"

'oppsøk en lege hvis man er bekymret for vekten sin!!!!

ORIGINAL: Febbis

Jeg åpner ikke de trådene en gang, synes det er latterlig og barnslig! Skikkelig 16 år: "synes-du-jeg-er-feit-liksom"

ORIGINAL: Slappfisk*med spire*

Kan dere ikke bare slutte med de trådene? En på 165 kan veie 75 kg uten å se stor ut, samtidlig som en som er like høy kan være lettere, men ha mindre flatterende flesk slik at h*n ser større ut enn h*n er....

Det er UMULIG å si hvor mye feks jeg bør veie ved å gi ut denne infoen: "Jeg er 168 høy..."[:-]

Om dere er så nervøse for at dere er for lette eller tunge, kom dere til en ernæringsekspert eller lege!!![&:][&:]

Dette er det teiteste jeg har vært med på[:@]

*og hormonene raser[8D]*

Enig!! Er møkkalei av disse type tråder! Får bare finne et vekt forum å spørre der heller!

Word

Takk[:D] Akkurat hva jeg tenkte men ikke turde skrive[8D][:D]

Hehe, må innrømme jeg var litt nervøs for å bli nedstemt når jeg kom med denne tråden, men ser ut som at det er flere som tenker i samme baner[:D]

For å si det sånn da[:-] Hvis jeg hadde laget denne tråden her,så er jeg ikke sikker på hva utfallet hadde blitt[:-][8D]

Så sant så sant! Godt du ventet til jeg kom med den[8D][:D]

Dessutten så er det ikke vekt det går på, det er centimeter...

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Word

???[8|]

Word

???[8|]

Hahaha....[:D]
Det betyr jeg er enig i det du sa,på gangsta språk..hahahahha..har du ikke hørt det ? [:D][:D][:D]

Word

???[8|]

Hahaha....[:D]
Det betyr jeg er enig i det du sa,på gangsta språk..hahahahha..har du ikke hørt det ? [:D][:D][:D]

Søren, nok et eksempel på at jeg er gammel[8D]
Må sette meg mer inn i slængen ser jeg[;)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Enig!!! Blir bare for dumt det der...
Er så mye det kommer ann på når det gjelder høyde og vekt!!

Enig!!

Sign..

enig!

en får værra som man ær, nårn ikke vart som en sku!:P

Back
Topp