Ang. intimsone..

Lille Mille

Gift med forumet
Er dere av typen som går tett innpå folk når dere snakker med dem, eller liker dere en god avstand?

Jeg takler IKKE mennesker som kommer for tett inntil meg jeg.. minst 50 cm avstand her altså!

Hva med dere??

kommer litt ann på hvem det er som snakker til meg.. er det nære venner familie er det greit.. men andre kan godt stå litt på avstandja:P

Jeg har en DIGER intimsvære!!!!
Er ikke så glad i kroppskontakt med andre enn samboer og datteren min faktisk. Det å gi andre enn de en klem føles unaturlig.
Men er en veldig privat person da!!

jeg er definitivt ikke en "close talker" og liker ikke at folk kommer for tett på min personlige sfære når de skal snakke med meg... liker litt space ja[;)]

liker heller ikke når folk skal stå oppi trynet på meg når vi snakkes.. er da ikke tunghørt[:D][:D][:D]

liker ikke når folk står for nerme nei....det blir litt sånn "hva er det du vil"[:D]unaturlig[;)]

ORIGINAL: stardust

liker ikke når folk står for nerme nei....det blir litt sånn "hva er det du vil"[:D]unaturlig[;)]

Sign

avstand!!! liker ikke å klemme andre enn sambo heller jeg.. hihi[:)]

Liker best litt avstand med mindre det er noen jeg er ekstra trygg på. Jeg innrømmer glatt at jeg rygger litt hvis folk kommer for tett, jeg.

Men det finnes jo noen som er sånn innpå hele tiden [&:] Jeg skjønner ikke hvorfor de er sånn jeg! [8|]

Ønsker avstand når jeg står å prater med folk ja. Jeg er til og med ukomfortabel med klemming, selv om det skulle være nær famile..[8D]

Jeg får panikk om folk kommer for nær.......i hvert fall om de har drukket i tillegg.... *grøsse*

ORIGINAL: Lille Mille

Men det finnes jo noen som er sånn innpå hele tiden [&:] Jeg skjønner ikke hvorfor de er sånn jeg! [8|]

Det er vel fordi de kan ikke la være [&:][8D]

ORIGINAL: Bdancer

nei det gjør jeg ikke. liker heller ikke folk som har blikkkontakt heeeele tiden - jeg kikker litt vekk hele tiden.

Back
Topp