ang info til bostøtten

FrøkenSmule

Gift med forumet
fikk invilget dette denne mnd.
ser de har tatt utgangspunk i hva jeg tjente i 2008....
men i 2008 hadde jeg så godt som ingen inntekt!
nå er jeg jo full OS og den pakka! må jeg da sende inn info om dette, siden jeg da i grunn har gått opp i inntekt!
tenkte ikke på det da jeg søkte jeg... tenkte de hadde den infoen de trengte da jeg fylt ut alt bare!
 
ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: FrøkenSmule

fikk invilget dette denne mnd.
ser de har tatt utgangspunk i hva jeg tjente i 2008....
men i 2008 hadde jeg så godt som ingen inntekt!
nå er jeg jo full OS og den pakka! må jeg da sende inn info om dette, siden jeg da i grunn har gått opp i inntekt!
tenkte ikke på det da jeg søkte jeg... tenkte de hadde den infoen de trengte da jeg fylt ut alt bare!


jeg ville nok opplyst om det ja, kan hende de faktisk tar utgangspunkt i fjorårets inntekt da, vet ikke jeg, men bare for å være på den sikre siden liksom.


takk for svar!
hvem kontakter jeg og hvordan kontakter jeg dem?[8D]
 
ORIGINAL: *Teutonia*05

ORIGINAL: *Teutonia*05

Hvor skal bostøtte søknaden sendes og hvilke opplysninger må dere sende med? vet at leiekontrakt skal med men er det noe annet?


Dytter på denne[:D]


gå på servicekontoret i kommunen din, full ut skjema der og lever det tilbake til dem, så gi de det til rette person[;)]
hmmm... kan bare huske at leiekontrakt skulle med jeg altså!
 
ORIGINAL: FrøkenSmule

ORIGINAL: *Teutonia*05

ORIGINAL: *Teutonia*05

Hvor skal bostøtte søknaden sendes og hvilke opplysninger må dere sende med? vet at leiekontrakt skal med men er det noe annet?


Dytter på denne[:D]


gå på servicekontoret i kommunen din, full ut skjema der og lever det tilbake til dem, så gi de det til rette person[;)]
hmmm... kan bare huske at leiekontrakt skulle med jeg altså!

 
 
Trur inntekt må dokumenteres [:)]
 
Back
Topp