ang ibux.... (samme som generell..)

MinniB

Betatt av forumet
så er det ikke anbefalt at man tar ibux viss eg prøver eller er gravid... det står på pakningsvedlegget at ibux kan gjøre det vanskeligere å bli gravid..

ta heller paracet med mye bedre samvittighet![:)]

ville bare si det[;)]

ja sluttet helt å ta ibux,å fått litt skrekken etter de oppslagene av de jentene som har fårr brannskader/setseskader etter ibux bruk...er et stoff i ibux ikke alle tåler(mamma tåler det ikke så jeg ble litt skremt da jeg fikk vite det)

En bør holde seg borte fra ALLE smertestillende tabletter som inneholder IBUPROFEN......
Finnes som du sier i Ibux, men også i andre smertestillende tabletter...

Hmm...ibux har jeg forsåvidt aldri brukt... (bare hvis jeg har vært borte hjemmefra å har måtte "låne" av noen...)
Bruker panodil zapp... Noen som har hørt noe om den??
Bruker veldig veldig lite smertestillende da (skal være krise skal jeg putte i meg piller, bortsett fra folat da[;)]), så er vel ikke akkurat i den største faresonen...!?

ORIGINAL: AngelBaby

Hmm...ibux har jeg forsåvidt aldri brukt... (bare hvis jeg har vært borte hjemmefra å har måtte "låne" av noen...)
Bruker panodil zapp... Noen som har hørt noe om den??
Bruker veldig veldig lite smertestillende da (skal være krise skal jeg putte i meg piller, bortsett fra folat da[;)]), så er vel ikke akkurat i den største faresonen...!?

har hørt om panodil ja... har brukt dem et par ganger også.. men vet ikke noe mer om di...

er nok ikke i faresonen ved bruk av folat nei[;)] hihi... [:D]

Noen som vet hvilke smertestillende som inneholder ibuprofen uten om ibux da?

Panodil zapp inneholder samme virkestoff som paracet, nemlig PARACETAMOL,
så den kan brukes på lik linje som paracet...
Men, det beste er jo å holde seg borte fra alt av tabletter når man prøver å bli gravid[;)]

Lykke til jenter[:)][:)][:)]

Det finnes noen tableter som rett og slett bare heter ibuprofen, dette er akurat de samme tablettene som ibux.......

oj.....dette visste jeg faktisk ikke......atman ikke skal bruke d hvis man prøver......har brukt endel ibux jeg pga ryggsmerter.......ikke rart d har tatt så lang tid da kanskje[&:]

Jeg har gått over til naptoxen mot menssmerter, fordi paracet bare rett og slett ikke gjorde nytten.

Men jeg er usikker på om jeg skal fortsette med det. De er fantastisk effektive.

Men jeg har jo litt problemer med nettopp syklusen/eggløsningen, som disse typene medisiner (NSAID's om noen vil søke og lese mer, står masse om det på nett) kan klusse med...

Da jeg var prøver ville jeg ikke røre ibux engang, men etter at smertene ble verre, og vi hadde pause, så har jeg altså byttet til naproxen. Og er høyst usikker på om jeg tør fortsette, nå som det nærmer seg prøvestart igjen...

Det har jeg ALDRI hørt, bra det er noen som informerer...
Har tatt endel ibux jeg....det skal jeg ihvertfall ikke ta mer.
Takk for informasjon[:)]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp