Amaryllis
Elsker forumet
Jeg synes det er litt rart at det er så utrolig stor praksis i landet vårt om hvor ofte man går til legen når man er gravid. mange får jo time til legen i uke 8-12 og så ikke før i uke 24 igjen. jeg var hos legen min for 3. gang i dag og skal igjenom en måned.og det er ingenting galt med meg. hun sa at det var normalt å gå til legen en gang i mnd i begynnelsen av svangerskapet og en gang i uka i slutten av svangerskapet.... skal ikke klage altså[;)] bare synes at det er litt rart....
ellers så fikk jeg vite at alle blodprøvene jeg tok sist gang var fine, blodprosenten var også fin. hadde litt antydning til UVI i urinen - men det kom ikke som noen bombe... har vel hatt det 8-10 ganger det siste 1,5 året..... [&:] fikk også beskjed om at jeg var rhesus negativ. men tror ikke det er så farlig da?! er det ikke bare snakk om noen flere blodprøver og vaksine hvis barnet er positivt, noen som vet??? eller noen som vet hvorfor man i det hele tatt får vaksine??[:)]
ellers så fikk jeg vite at alle blodprøvene jeg tok sist gang var fine, blodprosenten var også fin. hadde litt antydning til UVI i urinen - men det kom ikke som noen bombe... har vel hatt det 8-10 ganger det siste 1,5 året..... [&:] fikk også beskjed om at jeg var rhesus negativ. men tror ikke det er så farlig da?! er det ikke bare snakk om noen flere blodprøver og vaksine hvis barnet er positivt, noen som vet??? eller noen som vet hvorfor man i det hele tatt får vaksine??[:)]