Ang Husutgifter

LillaTjorven

Forelsket i forumet
Ser at det er mange her som ikke har så høye husutgifter. Er det mange som leier, eller har dere vært så flinke og betalt ned mye på lånet, eller??? Ser at jeg har dobbelt så mye som mange andre. Er vel ikke så uvanlig å betale 10000 - 12000 i mnd i disse dager?

vi betaler 12 000 i mnd bare på huset.

Vi leier, men det er nok veldig menge som betaler såpass og gjerne mer i lån

vi eier borettslagsleilighet... vi har 8700 i renteutgifter 2600 i borettslagsleie, + strøm og avdrag( men har avdragsfrihet for vi skal sette av til bsu kontoen istedefor)

jeg betaler 4700 inkl strøm og tv, forsikring er utenom men det har jeg ikke.. mamma har økt sin og betaler sånn sett for meg og iom at vi bor i samme hus..

når vi flytter skal jeg ikke betale husleie, men darlingen har låneutgifter på mellom 13-14000 i mnd.. innbo og strøm utenom, jobben betaler tv/internett

Vi betaler 13.000 på huslån nå.. men alle tipper renteøkning til uka..! HURRA!![:@] NOT

Samboer kjøpte rett før prisene hoppet i været. Har 3 år gammel leilighet, som idag er verdt en mill mer. Men hva hjelper vel det når alle andre steder også er dyrere? Ikke noe vits i å selge for å kjøpe nytt da.

Her er det husbanklån, og han betaler fremdeles bare renter, så det er 17.000 hver tredje måned.

Vi betaler 7000 i måneden. Har igjen 350 000 på huslånet(har bil lån ink. i huslånet). Snart 4 år siden vi kjøpte.

1,3 mil 8000 i mnd pluss husleie på 3900 så ca 12 tusen i mnd.....(bor i borettslags leil)

Betaler nesten 20 000 på lånet hver mnd..

11 000 i mnd på huslånet..

ORIGINAL: ~fearless~

Betaler nesten 20 000 på lånet hver mnd..

Huff..det var mye...!

Vi betaler 14000 på huslån og 2000 i husleie hver måned

vi snakket med banken i går, hvis vi velger borettslag leiligheten som står til 1.600.000, må vi betale 14.500,- i mnd...
mens hvis vi valgte selveieren til 1.750.000, betalte vi bare 10.500,- i mnd...

no leier vi bare... men å betale 10-15000 i mnd på hus er helt normalt, iallefall om du bor i en stor-by..

Back
Topp