Ang HUSEIERNE..

Cathrine_86

Gift med forumet
Holder på å bli gal av onga oppe hær, vi leier, og det går IKKE en dag uten at de TRAMPER/HOPPER eller hva i h****** de gjør akkurat over stua/soverommet.. Når småen skal sove! nå vokna han igjen etter 20 min, er jo så hele taklampa dirrer noen ganger jo!! Jeg klikker snart, har bodd her bare 1,5 mnd, men jeg vil flytte!! De er onger, ikke noe går inn i de øra.. GGRRRR!!
Uff, er ikke noe ledig omkring her akuratt nå eller.. [&:]

Dagens klagetråd fra meg, sikkert den samme imorgen, og dagen etter der igjenn, og igjenn og igjenn... *Sukk* [&o]

Vanskelig det der da, folk må jo få lov til å leve i sine egne hjem, men samtidig er det jo noe som heter hensyn... Over oss bor det tre voksne menn som til stadighet hopper i gulvet. Og de er ikke akkurat spede.
Hurra for dansematter. [&o]

Ehmmm..Hva forventet du når du flyttet inn i leilighet der det bor små barn i overetasjen? De er jo som sagt bare barn.. Er ikke alltid slik at de tramper/hopper heller.. Jeg bodde en gang i leilighet over en familie, og der skulle det ikke mer enn vanlig gange til før det ble "bråkete" for de.. For å være helt ærlig.. Sånt må man tåle når man flytter inn i leilighet under småbarnsfamilie.. Du visste vel at barn bodde der?

ORIGINAL: MorStine

Ehmmm..Hva forventet du når du flyttet inn i leilighet der det bor små barn i overetasjen? De er jo som sagt bare barn.. Er ikke alltid slik at de tramper/hopper heller.. Jeg bodde en gang i leilighet over en familie, og der skulle det ikke mer enn vanlig gange til før det ble "bråkete" for de.. For å være helt ærlig.. Sånt må man tåle når man flytter inn i leilighet under småbarnsfamilie.. Du visste vel at barn bodde der?

Joda viste at det bodde barn her, men når klokken er passert 8 og ungen har lagt seg, så er det faktisk lov av dem og ta hensyn og, Vi betaler de faktisk for å bo her, og vi tar hensyn til demmers onger som har soverom nede ved gangen vår.. Så syns det kan være gjensidig...

har du snakket med huseierne og forklart problemet på en saklig måte?

Jepp, har nettopp sendt de en meld ang problemet, så da får vi håpe det ordner seg[:)] Ikke sikkert de er klar over det siden det er no barnerom tror jeg akuratt ovenfor stua/soverommet..

Vi og leier ut, vi har 3 barn og nr 4 på vei.. Her i huset må barna være stille på morgenen så de ikke vekker de nede, hvis vi står opp tidlig... Hadde ei leieboer en gang, hun tok ikke hensyn ogda gjorde ikke vi det heller, da var det bare å la ungene løpe rundt.. Men nå er de som bor der så rolig at da tar vi hensyn og!!!

Prat med huseierne dine, de må vise litt hensyn de og [:)]

Back
Topp