ORIGINAL: 78mod
kunne ønsket at sambo kunne hjulpet litt til innimellom, spes. når han klager over støv under sengen eller i krokene i stuen... [:@] han har ikke gjort noe som helst husarbeid.. men han tror jo at det er bare jenter som skal gjøre sånt og IKKE mannfolka, for de jobber jo.. nei jobber jo ikke jeg heller, og kan være vi går en arbeids dag uten pauser, vist det er myye og gjøre. men sambo skjønner ikke at man blir sliten av det.. men han er sliten han, stakkart jobber fra 10- 14. helt alvorlig men er det jeg som er helt teit her når jeg sier at jeg syns han kan hjelpe litt til i huset og? eller skal ike mannfolk gjøre sånne ting? skal de bare "jobbe" med og skru på ting? går ann og værtfall rydde opp etter seg selv i det minste syns no jeg... off var mye som kom ut her no [8|] hihi. men blir litt frustret når det gjeller han og ikke gjøre noe som helst av husarbeid...[:@]
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Når det skal sies, så sitter (satt) vi akkurat og diskuterer det nå. Kan vel kalle det krangel, for jeg har fått så nok.
Jeg er ikke ute etter å finne ut hvem som gjør mest og alt det, bokstavelig talt - men jeg føler vel at det er en del ting han burde hjulpet til med her i huset som jeg må gjøre selv.
Han mener selvsagt han gjør nok da, og at jeg maser og krever for mye. Men det er nå en gang sånn at om han ikke gjør det, så er det jo en annen som må - og det er jo meg. Men det tror jeg ikke han forstår, han tror nok jeg leier inn ett menneske som gjør det eller noe. Kanskje Skybert som kommer innom og tar sånne ting som han ikke ser.
Jeg kjenner jeg blir litt frustert jeg da. For han er jo så sliten etter jobb - og det er jo ikke jeg som jobber på småbarnsavdeling i barnehage. Han jobber på dekk og felg butikk (sitter i kassa) så det er vel minst like slitsomt (litt ironi der...:P )
Han er hvertfall fast bestemt på at han gjør det han greier, og resten må jeg ta hvis jeg irriterer meg over det.
Føler vel at han ikke ser de tingene jeg gjør, og tror at å gå med søpla, pante flasker, handle ett brød når jeg har glemt det, klipper gresset og skrur bil er nok - for han roter tross alt ikke. Jeg har aldri kommet hjem til rydda/vaska hus, og jeg ber stort sett om alt han må gjøre - så begynner å lure på om det er jeg som har støv på hjernen. Nei, det har jeg absolutt ikke, jeg kunne aldri hatt det "besøksklart" her 24timer i døgnet. Jeg har en fireåring, og det skal syns spør du meg. "Messy floor, dirty dishes, happy kids" leste jeg ett sted, og det er jeg litt enig i.
BLÆÆ, ut med litt frustrasjon.
Ser jeg er litt alene om å ha det sånn, alle andres menn er jo så flinke :P Hehe.