Ang hjertelyd??

CasMal

Forelsket i forumet
Dere som har hørt dette allerede, eller i evt tidligere sv.skap, når hørte dere det?? og hvor ca måtte dere ha doppleren for å finne den??

Lurer jeg på og, for sist så hørte jeg ikke etter før i uke 15. Men tror det kan høres før :)

jeg har ikke funnet den enda :( Trooooor jeg hørte den i uke 13 eller noe hos jm med vesla

husker jeg måtte ha den ganske langt nede på magen sist, også varierte det med høyre og venstre side. Men det kommer jo ann på hvordan babyen ligger. lykke til :)

hørte i går, er straks uke 10, men legen hørte det tidlig på mg sist og. Prøv å start fra skambeinet og beveg sakte oppover.( og det tar litt tid å finne!) :)

Med førstemann fikk jeg angelsounden da jeg var 10+2 og fant hjertelyden med en gang. Denne gangen, etter inspirasjon herfra ;), fant jeg den i uke 9+4 eller noe slikt. Varierer hvor lett den er å finne, og den er både her og der :D
For meg hører jeg bedre og lettere med tom blære.

Jeg var 11+4 når jeg hørte første gang. Men jeg prøvde ikke tidligere heller da. ;) Måtte langt ned og trykke litt "ned og under". :)

Jeg var akkurat 10 uker når jeg hørte hjertelyden <3

Dere som har hørt dette allerede, eller i evt tidligere sv.skap, når hørte dere det?? og hvor ca måtte dere ha doppleren for å finne den??

Uke 10+0, rett over skambeinet, på midten :) :)

hørte det uke 10+0, rett over skambenet. Må presse den litt inn på en måte =)

Back
Topp