ang.hjertelyd *haster*

TinaCelineeey

Forumet er livet
Jeg har ei venninde som var på UL i forje uke..
Legen mener hun nå er i sv.skaps uke 20, men hun ble korigert til uke 15 på UL..

MEn det som er..
På svangerskaps kontrollen 26.okt hørte dem hjertelyden til babyen (jeg var også med og hørte den) da sku hun vært i ca uke 12 eller 14..

Men etter ultralyden så var hun da i uke 5! og hørte forsterlyden..

JEG synes dette er helt på trynet, man hører vel ikke hjertet i uke 5???

ORIGINAL: theojora

hmm høres rart ut.... hjertet begynner vel ikke å slå før i uke 6???

Mhm, enten er det uke 4-5- eller 6 liksom[&:]

Jo,det kan stemme det,selv om det er sjeldent man kan høre/se det så tidlig, hjertet begynner å slå når man er 5uker på vei (altså når babyen er 3uker)

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: latterjenta

Jo,det kan stemme det,selv om det er sjeldent man kan høre/se det så tidlig, hjertet begynner å slå når man er 5uker på vei (altså når babyen er 3uker)

Joa...men det er vel umulig å fange opp hjertelyden med en utvendig doppler i uke 5????...hvis det hva det de brukte på kontrollen i oktober...?

var sånn vanlig pinne ja :) doppler..

jeg hørte hjerte utenpå magen i uke 8, men uke 5 hadde vell kanskje ikke gått.. [:-]
men hjertet begynner å banke i uke 5..

ORIGINAL: TinaCeline

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: latterjenta

Joa...men det er vel umulig å fange opp hjertelyden med en utvendig doppler i uke 5????...hvis det hva det de brukte på kontrollen i oktober...?

var sånn vanlig pinne ja :) doppler..

Ja, da virker det svært usansynlig [8|] 

Hjertet begynner å slå uke 5+4. ..og det er egg som kan gå i dvale, ikke embryoer - såvidt jeg vet.

Legen hennes bør henvise til en ny utralyd! [:)]

ORIGINAL: frøgen

Tror noen må ha missforstått her alså. Hjertet begynner jo ikke å slå før uke 6.

Back
Topp