ang hentesett

2008/2013/2014

Glad i forumet
Er det slik at "alle" babyer har på seg strikkeklær hjemreisedagen??

Jeg tenkte å bare ha på han noen tøffe klær. Hmmm

Hadde "vanlige" klær til storesøster og kommer til å ha det til lillesøster også. :) Kan ikke strikke, verken jeg eller mine nærmeste :P Men hentesettet er gjerne litt finere en hverdagsklærne, har tatt vare på det første og kommer til å gjøre det igjen. Samler det hver sin eske sammen med ul bilder, dåpsgaver, film, tenner, 1årsdagskort osv som de kan få med seg når de flytter. :)

Jeg strikker,men har ikke strikket hentesett. Tenkte å sy en liten kjole til henne med trykknapper foran hele veien sånn at hun enkelt kan legges på og bare kneppe den på. En slags omvendt forklekjole eller noe i den duren (planen er fortsatt bare i hodet mitt). Så ser for meg en body,strømpebukse og den kjolen,det er hvertfall foreløpige mine tanker for frøkna - gleder meg! :-D

Det er vel helt opp til deg/dere hva babyen har på seg :-)
Her blir det hentesett, mest fordi oldemoren til lillejenta hadde lyst å strikke det til henne. Jeg synes det er koselig, men det er da opp til hver enkelt :-)

Her bli vi å bruke samme settet som storesøster hadde! Hvitt strikkasett..

Skal ikke ha strikket sett, men skal bruke noen jeg syns er ekstra fine da. De blir tatt vare på til gutten blir stor :)

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

Skal å ha noe fint men ikke som er strikka )

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

vi skal bare ha en søt bukse og jakke fra HM som jeg kjøpte :) og en body innerst.. jeg hadde på meg en helt vanlig sparkedress da jeg var nyfødt og på vei hjem... :) lurte litt på å ta den på lillegutt, men den er litt 80-talls ;) ;)

Jeg har fått strikket, en nydelig jakke med små sokker og lue til. Skal ha på en liten gammelrosa newbiekjole og en strømpebukse under :)

Her har min farmor strikket hentesett til alle oldebarna sine så for oss er det en tradisjon. Hentesettet til Gabriel ligger klart og er bare helt nydelig <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her skal me ha ein fin memini ull dress som eg har kjøpt,strikka jakke som mormor stikker og "djevel lue" som tante strikker :)

Jeg skal bruke det samme som jeg brukte hjem fra sykehuset.
Blåsparkebukse med hvit strikkejakke og lue :)

Her skal vi bruke samme som jeg brukte, et strikket rosa set. Håper bare at det passer jenten vår litt bedre i størrelsen en det passet meg, jeg veide kun litt over 2000g :)

Der har eg luksusproblem... Både mor og svigermor har strikka... :) Så mitt problem er kven eg skal velge... :)

Jeg vet heller ikke hvilket sett jeg skal velge.. Har fått 2 stk, og begge er like fine!
Men spørs om jeg ikke heller mot det som har litt rosa i seg :)

Jeg har ikke giddet å sette i gang med noe strikkeprosjekt fordi jeg ikke har funnet noe jeg hadde super lyst å strikke. Men nå har jeg funnet! Skal kjøpe garn i ettermiddag :):):)

Una skal ikke ha det. Tar med vanlige, søte klær som hun skal ha på seg. Fra H&M :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Back
Topp